Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Čerpací stanice u dálnice D5, technologická etapa spodní stavba
Čeňková, Lydie ; Krejčí, Vlastimil (oponent) ; Vlčková, Jitka Laura (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší spodní stavbu zástavby dálničních odpočívek, především čerpací stanice a jejího příslušenství. Základem práce jsou technologické předpisy pro provádění zemních prací, montáž podzemních ocelových nádrží na pohonné hmoty, provádění základových prací a návrh zařízení staveniště. Práce obsahuje také položkový rozpočet, časový harmonogram, plán bezpečnosti práce a kontrol kvality prováděných prací a návrh strojních sestav pro danou etapu.
Ocenění společnosti ČEPRO a.s.
Trefil, Tomáš ; Brabenec, Tomáš (vedoucí práce) ; Leja, Marek (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá oceněním společnosti ČEPRO, a.s., která zajišťuje především přepravu, skladování a prodej ropných produktů. Ocenění společnosti bylo provedeno výnosovou metodou DCF equity a jako podpůrná metoda byla použita metoda odvětvových multiplikátorů. Součástí této práce je rovněž finanční analýza, strategická analýza, analýza generátorů hodnoty a finanční plán.
Čerpací stanice u dálnice D5, technologická etapa spodní stavba
Čeňková, Lydie ; Krejčí, Vlastimil (oponent) ; Vlčková, Jitka Laura (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší spodní stavbu zástavby dálničních odpočívek, především čerpací stanice a jejího příslušenství. Základem práce jsou technologické předpisy pro provádění zemních prací, montáž podzemních ocelových nádrží na pohonné hmoty, provádění základových prací a návrh zařízení staveniště. Práce obsahuje také položkový rozpočet, časový harmonogram, plán bezpečnosti práce a kontrol kvality prováděných prací a návrh strojních sestav pro danou etapu.
Business Intelligence řešení pro síť čerpacích stanic
Ouhel, Radek ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Jašek, Pavel (oponent)
Práce se zabývá hledáním vhodného Business Intelligence řešení pro analýzu a monitoring provozu sítě čerpacích stanic, které by bylo poskytováno jako komplementární produkt k současnému produkčnímu systému, a přispělo k byznysu zákazníků i poskytovatele tohoto systému. Cílem práce je návrh samotného řešení i volba následné marketingové strategie jeho prodeje tak, aby byly respektovány faktory jako např. současná situace stávajícího sytému, pozice konkurence ve vymezeném tržním segmentu a požadavky zákazníků na toto řešení. K dosažení cíle byly využity poznatky z rešerše literatury zabývající se teorií i řešením projektů Business Intelligence, tvorbou marketingových strategií a analýzou zákaznických potřeb a licenční i cenovou politikou. Dále bylo využito přístupu k interním informacím poskytovatele produkčního software, zejména o struktuře a kvalitě zdrojových dat nebo o složení a potřebách stávajících zákazníků. Přínosem práce je ukázka syntézy rozmanitých interních i externích faktorů, uvažovaných při návrhu řešení. V práci je demonstrováno, že pojem Business Intelligence může ve svém širším pojetí pro určitou skupinu uživatelů představovat podstatně odlišné a netradiční řešení. Netradiční jak z hlediska navržených vlastností a komponent, tak z hlediska nástrojů využitých při implementaci. V úvodu práce je provedena rešerše potřebné literatury a odborných publikací. Následuje teoretická část, popisující obecně principy Business Intelligence, které jsou pro téma práce relevantní. Čtvrtá kapitola obsahuje popis výchozího stavu, kde informuje o vlastnostech a architektuře produkčního systému, zdrojových dat a také o obchodní strategii software Europos. Současný stav, avšak ve vztahu k externímu okolí je popsán v kapitole další, kde je provedena analýza konkurence a tržního prostředí. V šesté kapitole jsou shrnuty poznatky z předchozích kapitol shrnuty formou konkrétních požadavků na formu i obsah řešení. V kapitole konceptuálního návrhu je na základě uvedených požadavků nejprve stanoven rozsah přírůstku řešení a proveden konceptuální návrh. V osmé kapitole jsou vybrány konkrétní nástroje, a následně upřesněn návrh prostřednictvím fyzických datových modelů vybraných komponent řešení. Hotové řešení je popsáno a zobrazeno v kapitole deváté. Práce je zakončena návrhem vybraných kategorií marketingového mixu, kde je rozhodnuto o tom, jak, a za kolik zákazníkům výsledný produkt nabídnout či prodat.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.