Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza rozdílných marketingových strategií Pepsi Coly na trzích Indie a USA
Štěrbová, Kateřina ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
Práce má za cíl porovnat marketingovou strategii společnosti PepsiCo na domácím trhu a na zahraničním trhu. Domácí trh, USA, představují rozvinutý trh. Jako kontrast byl zvolen rychle se rozvíjející trh rozvojové země, Indie. Marketingové strategie jsou porovnány na základě teoretického přístupu. Teorie marketingové strategie je použita pro identifikaci nejdůležitějších marketingových aspektů, které ovlivňují internacionalizaci společnosti. Identifikované marketingové aspekty jsou zkoumány na americkém a indickém trhu. V závěru je provedeno porovnání, které potvrzuje, že marketingová strategie PepsiCo je adaptována na specifika trhu v souladu s přístupem mysli globálně, reaguj lokálně.
Marketingová strategie společnosti PepsiCo
Ploem, Matthias ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Puelinckx, Michiel (oponent)
Srovnání marketingové strategie společnosti PepsiCo ve Spojených státech amerických s tou, která se uplatňuje v České republice. Srovnání nám umožní zodpvědět následující otázku: Je PepsiCo v České republice stejně silná jako ve Spojených státech amerických ? V první části budou vysvětleny kritické pojmy týkající se "marketingu" a "značky", které poskytnou čtenářům hlubší pochopení související s těmito pojmy. Druhá část popisuje pozici PepsiCo jak na americkém, tak i českém trhu. Pro zlepšení postavení a marketingové strategie společnosti PepsiCo jsou v závěrečné části práce uvedeny nápady jak by tato společnost mohla být efektivnější.
Srovnávací analýza organizační architekrury zahraničních a českých nadnárodních organizací (na příkladu společností Coca Cola, Pepsi Cola a Kofola)
Jurka, Petr ; Malý, Milan (vedoucí práce) ; Theodor, Michal (oponent)
Práce vysvětluje teoretické pojmy nadnárodní korporace, organizování, jednotlivé typy organizačních struktur a ukazatele používané pro analýzu organizačních struktur. V praktické části autor popisuje struktury společností Coca Cola, PepsiCo a Kofola, analyzuje zvolené ukazatele pro jednotlivé společnosti a zaměřuje se také na podobné a odlišné znaky organizačních struktur těchto společností. V závěru autor vytváří obecné závěry a doporučení pro společnosti, které chtějí expandovat na zahraniční trhy, nebo již na těchto trzích podnikají a uvažují o změně organizační struktury. Organizační struktury analyzovaných nadnárodních společností pro ně mohou představovat inspiraci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.