Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza nákupní atmosféry vybraných prodejen obchodních řetězců Lidl a Penny
Baráková, Alžběta ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Jakešová, Patricia (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupní atmosféry prodejen společností Lidl a Penny Market. Konkrétně se jedná o prodejny situované v Praze na Jižním městě. První kapitola se věnuje teoretickému vymezení nákupní atmosféry a definuje prvky, kterými je tvořena. V závěru kapitoly jsou popsány metody vícekriteriálního hodnocení, které jsou v práci použity. Druhá kapitola je zaměřena na představení obou společností, konkrétně na nabízený sortiment a poskytované služby. Třetí kapitola se zabývá samotnou analýzou a následným porovnáním nákupní atmosféry vybraných prodejen. Obsahuje jak subjektivní posouzení, tak objektivní hodnocení zákazníků. Tato kapitola přináší také návrhy na odstranění nalezených nedostatků.
Analýza nákupní atmosféry klatovských prodejen Lidl a Penny
Smolíková, Nikol ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou nákupní atmosféry dvou prodejních jednotek -- Lidl a Penny Market v Klatovech. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola je teoreticky o nákupní atmosféře. Druhá kapitola popisuje nejen obě klatovské prodejny, ale také jejich historii obecně. Nakonec poslední část mé práce hodnotí nákupní atmosféru obou vybraných prodejních jednotek a poskytuje návrhy na zlepšení.
Posouzení nákupní atmosféry vybraných obchodních řetězců
Luxová, Adéla ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Tato bakalářská práce hodnotí nákupní atmosféru ve dvou maloobchodních jednotkách, jimiž jsou Billa a Penny Market. Práce je rozdělena do dvou samostatných bloků. V prvním, teoretickém, je popsána nákupní atmosféra, metoda analýzy a obě prodejní jednotky. Druhá část se věnuje samotné analýze a subjektivnímu hodnocení obou prodejen.
Posouzení nákupní atmosféry vybraných obchodních řetězců
Kholová, Pavla ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Práce se věnuje zhodnocení nákupní atmosféry v prodejnách Penny Market a Lidl. První kapitola je věnována teoretickému vymezení pojmu nákupní atmosféra a charakteristice jednotlivých kritérií, která tuto atmosféru tvoří. Druhá kapitola popisuje společnosti, kterých se práce týká. Věnuje se jejich působnosti na českém trhu, sortimentu a speciálním akcím. Třetí kapitola je věnována terénnímu výzkumu, který byl proveden v jednotlivých provozovnách. Detailně se věnuje jednotlivým kritériím a jejich analýze. Další část kapitoly je zaměřena na sezónu a její vliv na nákupní atmosféru. Posledním bodem je zhodnocení výsledků a návrh možných řešení pro zlepšení situace.
Posouzení merchandisingu dvou vybraných obchodních jednotek
Kleinová, Lucie ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá merchandisingovou strategií prodejen Billa a Penny Market. Hlavním přínosem práce je ucelený pohled na merchandising a tvorbu nákupní atmosféry, což jsou účinné nástroje, jak mohou obchodní jednotky soupeřit o zákazníka. V první části práce jsou stanovena teoretická východiska merchandisingu, která jsou dále použita v praktické části. Celkové posouzení je provedeno metodou komparace, kde jednotlivá kritéria mají přidělenou váhu. Výsledek je dán součtem součinů těchto vah a bodů přidělených hodnoceným faktorům. Práce také obsahuje návrhy, jak zlepšit současnou merchandisingovou strategii těchto obchodních jednotek.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.