Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Test PEDI - Standardizované hodnocení disability dítěte: Praktické využití v ergoterapii
Krulová, Anna ; Haškovcová, Eliška (vedoucí práce) ; Nováková, Olga (oponent)
Jméno: Anna Krulová Vedoucí práce: Mgr. Eliška Haškovcová Název bakalářské práce: Test PEDI - Standardizované hodnocení disability dítěte: Praktické využití v ergoterapii Pediatric Evaluation of Disability Inventory (PEDI) je standardizovaný test z USA. U dětí hodnotí klíčové funkční schopnosti, asistentskou pomoc a modifikace ve třech oblastech: sebeobsluha, mobilita a sociální funkce. Práce je zaměřená na popis PEDI a jeho praktického využití v ergoterapii. V teoretické části je test představen, popsána je spolupráce ergoterapeuta s rodiči a stručně je zhodnocen vývoj funkčních schopností dítěte do věku sedmi let. V praktické části je uvedena výpovědní hodnota testu pro ergoterapeuta a pro rodiče. Shrnuty jsou i výhody a nevýhody PEDI z pohledu ergoterapeuta. Pro dosažení cílů práce bylo provedeno 20 hodnocení dětí testem PEDI. Formou anonymního online dotazníku byla získaná zpětná vazba respondentů na test. Výsledky dokladuje podrobná kazuistika a souhrnné grafy. Klíčová slova:  Pediatric Evaluation of Disability Inventory (PEDI)  ergoterapie  pediatrie  funkční schopnosti  hodnocení  disabilita  rodiče
Test PEDI - Standardizované hodnocení disability dítěte: Praktické využití v ergoterapii
Krulová, Anna ; Haškovcová, Eliška (vedoucí práce) ; Nováková, Olga (oponent)
Jméno: Anna Krulová Vedoucí práce: Mgr. Eliška Haškovcová Název bakalářské práce: Test PEDI - Standardizované hodnocení disability dítěte: Praktické využití v ergoterapii Pediatric Evaluation of Disability Inventory (PEDI) je standardizovaný test z USA. U dětí hodnotí klíčové funkční schopnosti, asistentskou pomoc a modifikace ve třech oblastech: sebeobsluha, mobilita a sociální funkce. Práce je zaměřená na popis PEDI a jeho praktického využití v ergoterapii. V teoretické části je test představen, popsána je spolupráce ergoterapeuta s rodiči a stručně je zhodnocen vývoj funkčních schopností dítěte do věku sedmi let. V praktické části je uvedena výpovědní hodnota testu pro ergoterapeuta a pro rodiče. Shrnuty jsou i výhody a nevýhody PEDI z pohledu ergoterapeuta. Pro dosažení cílů práce bylo provedeno 20 hodnocení dětí testem PEDI. Formou anonymního online dotazníku byla získaná zpětná vazba respondentů na test. Výsledky dokladuje podrobná kazuistika a souhrnné grafy. Klíčová slova:  Pediatric Evaluation of Disability Inventory (PEDI)  ergoterapie  pediatrie  funkční schopnosti  hodnocení  disabilita  rodiče

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.