| |
|
Optimalizace zapojení výukového zařízení Promax do výuky
Vaško, Petr ; Číka, Petr (oponent) ; Škorpil, Vladislav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na seznámení se s výukovým zařízením PROMAX, které je názornou ukázkou funkce privátní pobočkové telefonní ústředny včetně simulace propojení s centrální telefonní ústřednou. Nejdříve byla provedena kompletace včetně kabelizace, potom následovalo prvotní oživení laboratorního zařízení a dále detailní seznámení se s jeho základními funkcemi. Po získání potřebných znalostí o zařízení byl vypracován přehledný manuál, kde jsou detailně popsány jednotlivé části výukového systému. Důraz je kladen na pochopení problematiky funkce jednotlivých bloků telefonní ústředny, návazných modulů a principu propojení. V další části práce je proveden návrh laboratorních úloh pro studenty. Jsou určeny pro praktické ověření činnosti jednotlivých bloků, jejich propojení a konfigurace. Přílohy, které jsou součástí práce, obsahují vzorové vypracování jednotlivých laboratorních úloh.
|
|
Zapojení nových tréninkových systémů do laboratorní výuky
Čeněk, Radek ; Reichert, Pavel (oponent) ; Škorpil, Vladislav (vedoucí práce)
Tato práce podrobně seznamuje s výukovými systémy TIMS od firmy Emona a ET-836 od firmy PROMAX. Podrobně se věnuje Synchronní Digitální Hierarchií: uspořádáním rámců a multiplexování. Dále se také věnuje možnostem spojení mezi různými telefonními zařízeními. Jsou zde uvedeny dvě úlohy na problematiku SDH a jedna laboratorní úloha na systému PROMAX. Součástí práce jsou vypracovaná zadání pro studenty, vzorové protokoly a návody pro vyučující.
|
|
Optimalizace zapojení výukového zařízení Promax do výuky
Vaško, Petr ; Číka, Petr (oponent) ; Škorpil, Vladislav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na seznámení se s výukovým zařízením PROMAX, které je názornou ukázkou funkce privátní pobočkové telefonní ústředny včetně simulace propojení s centrální telefonní ústřednou. Nejdříve byla provedena kompletace včetně kabelizace, potom následovalo prvotní oživení laboratorního zařízení a dále detailní seznámení se s jeho základními funkcemi. Po získání potřebných znalostí o zařízení byl vypracován přehledný manuál, kde jsou detailně popsány jednotlivé části výukového systému. Důraz je kladen na pochopení problematiky funkce jednotlivých bloků telefonní ústředny, návazných modulů a principu propojení. V další části práce je proveden návrh laboratorních úloh pro studenty. Jsou určeny pro praktické ověření činnosti jednotlivých bloků, jejich propojení a konfigurace. Přílohy, které jsou součástí práce, obsahují vzorové vypracování jednotlivých laboratorních úloh.
|
|
Zapojení nových tréninkových systémů do laboratorní výuky
Čeněk, Radek ; Reichert, Pavel (oponent) ; Škorpil, Vladislav (vedoucí práce)
Tato práce podrobně seznamuje s výukovými systémy TIMS od firmy Emona a ET-836 od firmy PROMAX. Podrobně se věnuje Synchronní Digitální Hierarchií: uspořádáním rámců a multiplexování. Dále se také věnuje možnostem spojení mezi různými telefonními zařízeními. Jsou zde uvedeny dvě úlohy na problematiku SDH a jedna laboratorní úloha na systému PROMAX. Součástí práce jsou vypracovaná zadání pro studenty, vzorové protokoly a návody pro vyučující.
|
| |