Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Internetový marketing živnostníka
Pérková, Eva ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Diplomová práce se věnuje tématu internetového marketingu živnostníka. V teoretické části, která se skládá z prvních čtyř kapitol, je představen internetový marketing a jeho nástroje, blíže popsána optimalizace pro vyhledávače (SEO), marketing pro vyhledávače (SEM) a nástroj Google Analytics pro analýzu návštěvnosti. Závěrečná kapitola se zaměřuje na internetový marketing klempíře pana Škocha z Lubné. Rozebírá původní webovou stránku a strategii. Následně popisuje průběh tvorby nové webové stránky, její optimalizaci, tvorbu placených kampaní a Facebookové stránky. V závěru kapitoly dochází ke zhodnocení obou stránek a strategií, uvedena jsou doporučení a zobecněný postup realizace internetového marketingu. Cílem práce je sestavit přehled optimálních nástrojů internetového marketingu všeobecně aplikovatelných především pro živnostníky.
Online marketingová strategie vybrané společnosti
Stojaníková, Jana ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Rejfíř, Rudolf (oponent)
Diplomová práce Online marketingová strategie vybrané společnosti se věnuje v teoretické části základním technikám Online Marketingu, popisuje principy Optimalizace pro vyhledávače, PPC systémy, ale také nové trendy v této neustále se vyvíjející oblasti. Praktická část je zaměřená na analýzu online marketingové strategie společnosti ESENNCE.CZ, která patří mezi přední zážitkové agentury na českém trhu. Cílem práce bylo ukázat, že společnostem se v konečném důsledku více vyplatí investice do přirozeného vyhledávání, publikace PR článků a využívání sociálních sítí ke komunikaci se zákazníky než vysoké náklady v podobě PPC kampaní.
Analýza PPC systémů při různých PPC kampaních
Seman, Vladimír ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Cerman, Michal (oponent)
Pay per click (PPC) reklama v posledných rokoch získava na dôležitosti a investuje sa do nej stále väčšie množstvo peňažných prostriedkov. Na trhu je viacero PPC systémov, z ktorých si môže inzerent vybrať. Ktorý PPC systém je však vhodné použiť pri danom type kampane? Práca je rozdelená do štyroch kapitol (okrem úvodu a záveru). Prvá kapitola slúži na objasnenie a upresnenie pojmov, základnú charakteristiku témy a dáva predstavu o dôležitosti témy (postavenie PPC na trhu internetovej reklamy). V druhej kapitole sú bližšie charakterizované tri PPC systémy (a ich princípy), ktoré autor práce považuje za najdôležitejšie na slovenskom trhu. Tretia kapitola je dôležitá kvôli charakteristike rôznych typov PPC kampaní. V nej som použil vlastnú klasifikáciu PPC kampaní. Na základe nej je po rozobratí dvoch prípadových štúdií v štvrtej kapitole vyhodnotená analýza vhodnosti využitia vybraných PPC systémov (použitím metódy indukcie). Prvé tri časti práce vychádzajú predovšetkým z analýzy dostupnej literatúry, štvrtá časť z vlastných skúseností autora.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.