Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využívání Botanické zahrady PřF UK v Praze ve výuce biologie a přírodopisu.
Nováková, Eliška ; Rajsiglová, Jiřina (vedoucí práce) ; Dvořáková, Radka (oponent)
Předkládaná diplomová práce je zaměřená na využívání botanické zahrady PřF UK v Praze učiteli v rámci organizační formy exkurze. Učitelé využívají tuto zahradu s různými cíli a s různou intenzitou. Tato práce přináší shrnutí tohoto využívání zpracováním dotazníkového šetření, které proběhlo mezi učiteli základních škol a gymnázií. V práci jsou testovány následující hypotézy: 1. Učitelé s délkou praxe delší než dvacet let využívají exkurze méně než učitelé s délkou praxe kratší než dvacet let. 2. Muži využívají komentované prohlídky více než ženy. 3. Učitelé gymnázií využívají geopark pro exkurzi více než učitelé základních škol. 4. Učitelé s délkou praxe delší než dvacet let navštěvují jiné zahrady než PřF UK v Praze a Troju méně než učitelé s délkou praxe kratší než dvacet let. Dále jsou v práci shrnuty základní informace o exkurzi jako organizační formě. Práce se v neposlední řadě zabývá botanickou zahradou PřF UK v Praze, jejími sbírkami, historií a možnostmi využití pro školy.
Využívání Botanické zahrady PřF UK v Praze ve výuce biologie a přírodopisu.
Nováková, Eliška ; Rajsiglová, Jiřina (vedoucí práce) ; Dvořáková, Radka (oponent)
Předkládaná diplomová práce je zaměřená na využívání botanické zahrady PřF UK v Praze učiteli v rámci organizační formy exkurze. Učitelé využívají tuto zahradu s různými cíli a s různou intenzitou. Tato práce přináší shrnutí tohoto využívání zpracováním dotazníkového šetření, které proběhlo mezi učiteli základních škol a gymnázií. V práci jsou testovány následující hypotézy: 1. Učitelé s délkou praxe delší než dvacet let využívají exkurze méně než učitelé s délkou praxe kratší než dvacet let. 2. Muži využívají komentované prohlídky více než ženy. 3. Učitelé gymnázií využívají geopark pro exkurzi více než učitelé základních škol. 4. Učitelé s délkou praxe delší než dvacet let navštěvují jiné zahrady než PřF UK v Praze a Troju méně než učitelé s délkou praxe kratší než dvacet let. Dále jsou v práci shrnuty základní informace o exkurzi jako organizační formě. Práce se v neposlední řadě zabývá botanickou zahradou PřF UK v Praze, jejími sbírkami, historií a možnostmi využití pro školy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.