Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Studie systému řízení zadní nápravy
Dostál, Marek ; Šebela, Kamil (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Tato závěrečná práce se zabývá možností využití systému aktivního řízení kol zadní nápravy u vozidla Formula Student. Součástí práce je konstrukční řešení systému na základě analýzy silových působení při různých jízdních stavech. Byl zvolen tzv. duální koncept s nezávislým řízením každého kola zvlášť pomocí dvou elektrických aktuátorů. Aktuátory jsou konstruovány jako součást tyče řízení (tzv. toe rodu). Dále je navržena řídicí funkce pro natáčení kol v závislosti na rychlosti jízdy a natočení volantu s cílem kompenzace směrové úchylky těžiště vozidla. Na závěr jsou provedeny simulace navrženého systému, na jejichž výsledku je zhodnocen vliv na chování vozidla a celkový přínos.
Studie systému řízení zadní nápravy
Dostál, Marek ; Šebela, Kamil (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Tato závěrečná práce se zabývá možností využití systému aktivního řízení kol zadní nápravy u vozidla Formula Student. Součástí práce je konstrukční řešení systému na základě analýzy silových působení při různých jízdních stavech. Byl zvolen tzv. duální koncept s nezávislým řízením každého kola zvlášť pomocí dvou elektrických aktuátorů. Aktuátory jsou konstruovány jako součást tyče řízení (tzv. toe rodu). Dále je navržena řídicí funkce pro natáčení kol v závislosti na rychlosti jízdy a natočení volantu s cílem kompenzace směrové úchylky těžiště vozidla. Na závěr jsou provedeny simulace navrženého systému, na jejichž výsledku je zhodnocen vliv na chování vozidla a celkový přínos.
Spolupráce studentů ZSF se členy Revma Ligy jako oboustranný přínos.
SVATOŠOVÁ, Iveta
Teoretická část bakalářské práce je členěná na pět kapitol: Revma liga, Nejčastější revmatická onemocnění u členů RL, Vyšetřovací metody v revmatologii, Komplexní léčba RA a Vzdělávání v rámci spolupráce. Byly stanoveny 3 cíle. Cíl 1: Zmapovat spolupráci studentů ZSF v rámci výuky se členy RL. Cíl 2: Zmapovat přínos spolupráce v rámci výuky pro studenty ZSF a členy RL. Cíl 3: Poukázat na další možnosti spolupráce studentů ZSF a členů RL. V práci bylo provedeno kvalitativní šetření a stanoveny 4 výzkumné otázky: 1. Jakým způsobem spolupracují studenti ZSF se členy RL v rámci výuky? 2. Jaký přínos má pro studenta ZSF spolupráce při výuce se členy RL? 3. Jak vnímají členové RL podíl na spolupráci při výuce? 4.Jaké jsou další možnosti spolupráce členů RL a studentů ZSF? Výzkumné šetření bylo realizováno metodou dotazování, technikou nestandardizovaného rozhovoru. Rozhovory byly provedeny u studentů ZSF JU a u vybraných členů Revma Ligy v Českých Budějovicích. Na základě analýzy odpovědí získaných od studentů a členů Revma Ligy byly stanoveny 4 odpovědi na výzkumné otázky. Odpověď 1: Spolupráce studentů se členy RL při výuce spočívá v účasti členů RL na hodinách, vyšetření nemocných kloubů studenty, v diskusi o zdravotních problémech, kompenzačních pomůckách, nálezech pacientů souvisejících s jejich onemocněním. Odpověď 2: Pro studenta ZSF má spolupráce se členem RL přínos v obohacení, předání zkušeností, ověření svých dosavadních znalostí o pohybovém systému v praxi, získání zpětné vazby a uvědomění si potřeb nemocného. Odpověď 3: Členové RL vnímají podíl na spolupráci při výuce jako získávání nových informací a psychickou podporu. Odpověď 4: Jako další možnost spolupráce studentů a členů Revma Ligy se nabízí spolupráce při výuce v bakalářských oborech, ale i spolupráce se studenty jiných oborů, intenzivnější osobní setkávání a exkurze. Výsledek šetření ukázal, že by bylo vhodné pořádání tzv. Revma dnů pro revmatiky, zdravotníky i laickou veřejnost a otevření edukačního centra pro revmatiky pod záštitou ZSF JU.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.