Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti online dotazování v ČR
BOUKALOVÁ, Andrea
Cílem diplomové práce bylo zhodnotit nabídku produktů v oblasti online výzkumů a jejich využití spotřebitelskou organizací. Poté navrhnout metodiku pro sestavování online dotazníku a následně ji prakticky ověřit pomocí softwarového nástroje pro online dotazování, který má spotřebitelská organizace k dispozici. Vybranou spotřebitelskou organizaci představovalo SOS - Sdružení obrany spotřebitelů. Specifickou cílovou skupinu, jež byla zkoumána, tvořila členská základna spotřebitelské organizace.
Vnímání TV reklamy VŠ studenty a její výzkum
Stakhariuk, Liudmyla ; Ryšavá, Monika (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá výzkumem problematiky vnímání TV reklamy VŠ studenty pomocí metody online šetření z důvodu rychlosti a snadného zpracování dané techniky. Cílem je zhodnocení postojů VŠ studentů vůči reklamním spotům a nalezení základních příčin, východisek a souvislostí; také porovnání výsledků dotazování se sekundárními výzkumy. Pro účely práce byl vytvořen dotazník týkající se jak sledovanosti televize, TV reklamy a teleshoppingu studenty, tak i účinnosti a celkového působení reklamních vysílaní na dotazované. V úvodu práce se stanoví 4 hypotézy, 3 z nich se v závěru potvrdí a 1 se vyvrátí. Celkově VŠ studenti mají negativní vztah k TV reklamám, ženy se mohou nechat reklamními sděleními ovlivnit více než muži, na drtivou většinu studentů mívá vliv tzv. upíří efekt reklamy a VŠ studenti úplně nevylučují možnost sledování teleshoppingu v televizi, mívají zkušenosti s nakupováním touto cestou, i když hlavně ženy pocházející z větších měst.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.