Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Blender Add-on For Conversion of Nodes to Vector Graphics
Dráber, Filip ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
This project proposes and implements a Blender add-on which lets the user export on-demand vector representations of the Node graphs they have created within the editor. The technical report delves into the technical aspects of both Blender's internal representation as well as features of the Scalable Vector Graphics format (SVG) which are used to produce the vector representation. It showcases how the add-on describes various Node types and streamlines their representation. Finally, it evaluates the usability and performance of the add-on, which has already been used in an academic environment at time of writing.
Vizuální nástroj pro tvorbu aplikací ve zpracování obrazu
Horák, Lukáš ; Štancl, Vít (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením nástroje pro vizuální tvorbu aplikací ve zpracování obrazu, které se provádí pomocí grafického propojování funkčních bloků. Grafické propojování je realizováno pomocí tzv. node editoru, který je implementován v Qt frameworku. Qt framework je využit napříč celým projektem, pro uživatelské rozhraní a správu dynamických knihoven. Knihovna OpenCV je využita jako základ pro zpracování obrazu. Tento nástroj je možné rozšiřovat o další metody zpracování pomocí pluginů, umístěných v dynamických knihovnách. Dále interpretuje navrženou aplikaci, návrh aplikace je podpořen režimem náhledu na změnu v reálném čase. Obsahuje i historii akcí (Undo/Redo systém).
Procedurální generování krajiny v Unity
Vymer, Dennis ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá procedurálním generováním krajin. Cílem je navrhnout a implementovat aplikaci, která dokáže vygenerovat krajinu na základě uživatelských vstupů. Práce zahrnuje generování výškové mapy a vodních ploch, aplikaci textur, polohování vegetace a simulaci eroze. Důraz je kladen na uživatelské rozhraní při tvorbě výškové mapy, jelikož výšková mapa ovlivní všechny následující kroky.
Procedurální generování krajiny v Unity
Vymer, Dennis ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá procedurálním generováním krajin. Cílem je navrhnout a implementovat aplikaci, která dokáže vygenerovat krajinu na základě uživatelských vstupů. Práce zahrnuje generování výškové mapy a vodních ploch, aplikaci textur, polohování vegetace a simulaci eroze. Důraz je kladen na uživatelské rozhraní při tvorbě výškové mapy, jelikož výšková mapa ovlivní všechny následující kroky.
Vizuální nástroj pro tvorbu aplikací ve zpracování obrazu
Horák, Lukáš ; Štancl, Vít (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením nástroje pro vizuální tvorbu aplikací ve zpracování obrazu, které se provádí pomocí grafického propojování funkčních bloků. Grafické propojování je realizováno pomocí tzv. node editoru, který je implementován v Qt frameworku. Qt framework je využit napříč celým projektem, pro uživatelské rozhraní a správu dynamických knihoven. Knihovna OpenCV je využita jako základ pro zpracování obrazu. Tento nástroj je možné rozšiřovat o další metody zpracování pomocí pluginů, umístěných v dynamických knihovnách. Dále interpretuje navrženou aplikaci, návrh aplikace je podpořen režimem náhledu na změnu v reálném čase. Obsahuje i historii akcí (Undo/Redo systém).

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.