Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Okolnosti a náročnost cestování v době Ježíšově: analýza tří Ježíšových cest
Kopáč, Jan ; Brož, Jaroslav (vedoucí práce) ; Větrovec, Pavel (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl zanalyzovat tři pozemské cesty Ježíše Krista, které jsou uvedené v jednotlivých evangeliích Nového zákona. První část práce se zabývá historickým popisem osoby Ježíše Krista a jeho lidstvím. Druhá část již obsahuje popis vybraných cest pozemského života Ježíše Krista. Jedná se o útěk do Egypta před Herodem Velikým, další popisuje trasu z Jeruzaléma přes Nazaret do Kafarnaa. Zde došlo k porovnání popisu této cesty vzhledem k odlišnosti výkladu vybraných evangelistů. Poslední zvolená cesta svým způsobem uzavírá Ježíšův pozemský život. Jedná se o úsek od Poslední večeře na Golgotu. Bakalářská práce se snaží vybrané cesty zanalyzovat z pohledu fyzickogeografické náročnosti v době sepsání Nového zákona. Závěr práce shrnuje zjištěné výsledky a snaží se je porovnat s údaji uvedených v Novém zákoně. Klíčová slova Ježíš, Izrael, pěší cesty, Jeruzalém, Křížová cesta, Betlém, Nazaret, Písmo svaté, apoštolové
Ježíšovo poselství a život - pedagogická příprava výuky dle bavorského Lehrnplanu do hodin náboženství německého gymnázia
Mlátilíková, Eva ; Lukeš, Jiří (vedoucí práce) ; Fajfr, Marek (oponent)
V diplomové práci nazývající se "Ježíšovo poselství a život - pedagogická příprava výuky dle bavorského Lehrnplanu do hodin náboženství německého gymnázia" jsem se věnovala exegesi vybraných témat z oblasti novozákonní teologie. Při práci s Novým zákonem jsem se opírala o aktuální přístup zkoumání zvaný "Kulturwissenschaft", který vymyslela prof. dr. Sandra Huebenthalová z University Passau. Tuto metodu jsem volila právě proto že jsem měla možnost absolvovat kurz u S. Heubenthalvé, který se uvedené metodě věnoval. K jednotlivým tématům jsem vypracovala vlastní pedagogickou přípravu do hodin náboženství. Přemýšlela jsem, jak bych jednotlivá témata vyučovala. Volila jsem vždy takové výukovém metody, se kterými mám osobní zkušenost a které jsem si mohla v praxi již vyzkoušet.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.