Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Automatizace návrhu šroubované mříže z pozinkovaných trubek
Hůlka, Radek ; Mrázek, Vojtěch (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Práce se zabývá automatizovaným návrhem mříží z pozinkovaných trubek a snaží se tak rozšířit možnosti pasivní ochrany majetku. Cílem je prostudovat problematiku návrhu mříží a podobných problémů. Následně popisuje postup návrhu funkčního řešení, které je nakonec implementováno a otestováno.
Genetické algoritmy
Miček, David ; Pohl, Jan (oponent) ; Honzík, Petr (vedoucí práce)
Obsahem práce je seznámení se s problematikou genetických algoritmů. V práci je rozebrána teorie složitosti úloh a na ni navazující teoretické základy genetických algoritmů. Následuje podrobné rozebrání tří řešených úloh - úloha obchodního cestujícího, problém baťohu a vývoj herního algoritmu pro hru piškvorky pomocí evolučních algoritmů. Důraz byl kladen na herní algoritmus pro piškvorky. Výsledky prvních dvou úloh byly srovnány s gradientními optimalizačními metodami. V případě piškvorek proběhlo testování srovnáním s algoritmy dostupnými na internetu.
Automatizace návrhu šroubované mříže z pozinkovaných trubek
Hůlka, Radek ; Mrázek, Vojtěch (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Práce se zabývá automatizovaným návrhem mříží z pozinkovaných trubek a snaží se tak rozšířit možnosti pasivní ochrany majetku. Cílem je prostudovat problematiku návrhu mříží a podobných problémů. Následně popisuje postup návrhu funkčního řešení, které je nakonec implementováno a otestováno.
Genetické algoritmy
Miček, David ; Pohl, Jan (oponent) ; Honzík, Petr (vedoucí práce)
Obsahem práce je seznámení se s problematikou genetických algoritmů. V práci je rozebrána teorie složitosti úloh a na ni navazující teoretické základy genetických algoritmů. Následuje podrobné rozebrání tří řešených úloh - úloha obchodního cestujícího, problém baťohu a vývoj herního algoritmu pro hru piškvorky pomocí evolučních algoritmů. Důraz byl kladen na herní algoritmus pro piškvorky. Výsledky prvních dvou úloh byly srovnány s gradientními optimalizačními metodami. V případě piškvorek proběhlo testování srovnáním s algoritmy dostupnými na internetu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.