Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing muzeí a kulturního dědictví na příkladu Uměleckoprůmyslového muzea v Praze
Petráková, Kristýna ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Diplomová práce Marketing muzeí a kulturního dědictví na příkladu Uměleckoprůmyslového muzea v Praze (dále jen UPM) si klade za hlavní cíl zmapovat marketingovou komunikaci UPM a demonstrovat na ní specifika, která s sebou marketing umění nese. Důraz je kladen na marketingový a především komunikační mix muzea. Muzeum využívá ke své komunikaci hlavně public relations (dále jen PR) aktivity. Komunikace UPM vázne především na nedostatku finančních zdrojů. Muzeum disponuje ročními rozpočty a musí se rozhodnout, zda investovat spíš do restaurování sbírek a výzkumu, nebo do marketingu. V závěru práce se věnuji návrhům na zlepšení komunikace, které se ubírají především směrem k fundraisingovým aktivitám. Jako podklady mi posloužily především webové stránky UPM a tištěné materiály vydávané muzeem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.