Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Metodika jízdních testů motocyklu pro identifikace parametrů modelu pneumatik
Tobiáš, Martin ; Ph,D,, Pavel Ščerba, (oponent) ; Magdolen, Luboš (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
Tématem práce je analýza dynamických jízdních stavů motocyklu v rámci dlouhodobého cíle tvorby nových nástrojů a metod pro účely výzkumu vozidel na Odboru motorových vozidel ÚADI FSI VUT. Cílem práce je vytvoření metodiky umožňující získat z měřené jízdy motocyklu data, využitelná pro tvorbu a ladění modelů pneumatik. Metoda spočívá v realizaci inversních multibody simulací pomocí interně vyvinutých softwarových nástrojů. Ty vyžadují vytvoření věrohodného multibody modelu motocyklu a měřicího systému, který během jízdy s dostatečnou přesností zaznamená veličiny odpovídající stupňům volnosti multibody modelu motocyklu. Součástí vytvářené metodiky je i definice vhodných jízdních manévrů. V práci jsou představeny realizace těchto požadavků, včetně výsledků inversních multibody simulací. Ty jsou v práci dále zpracovány, za účelem ukázky jejich použitelnosti k zamýšlenému účelu. Následně je nabídnuta diskuze nad dosaženými výsledky a možnému pokračování výzkumu.
Matematické modelování a měření dynamiky motorových jednostopých vozidel
Gellner, Pavel ; Zháňal, Lubor (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou dynamiky jednostopých motorových vozidel. V úvodní části práce jsou nastíněny základní principy modelování jízdní dynamiky motocyklů. Dále byla navržena metodika měření potřebných parametrů, včetně provedení měření na vybraném motocyklu. Závěrem práce byl navržen měřící systém pro měření dynamiky motorových jednostopých vozidel.
Matematické modelování a měření dynamiky motorových jednostopých vozidel
Gellner, Pavel ; Zháňal, Lubor (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou dynamiky jednostopých motorových vozidel. V úvodní části práce jsou nastíněny základní principy modelování jízdní dynamiky motocyklů. Dále byla navržena metodika měření potřebných parametrů, včetně provedení měření na vybraném motocyklu. Závěrem práce byl navržen měřící systém pro měření dynamiky motorových jednostopých vozidel.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.