Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vzdělávací počítačová hra, její tvorba a využití při výuce chemických reakcí
PLACHÝ, Ondřej
Bakalářská práce se zaměřuje na tvorbu a využití vzdělávací počítačové hry (tzv. click and point adventure) při výuce chemických reakcí na druhém stupni základních škol. Cílem tohoto projektu je žákům atraktivní formou zprostředkovat odpovídající znalosti, rozvíjet mezipředmětové vztahy, jejich vnitřní motivaci a klíčové kompetence. Ke hře byly zpracovány i pracovní listy, které hru vhodně doplňují. Děj hry je zasazen do známých znojemských lokalit, s jejichž zeměpisnými a historickými zajímavostmi je hráč v průběhu hry seznámen.
Vzdělávací počítačová hra, její tvorba a využití při procvičování značek chemických prvků
NOVÁK, Zbyněk
Bakalářská práce se zabývá tvorbou a využitím vzdělávací počítačové hry (kvízové hry) při výuce anorganické chemie, konkrétně při procvičování značek chemických prvků, především u žáků druhého stupně základních škol a nižšího stupně víceletých gymnázií. Didaktická hra si klade za cíl motivovat a aktivizovat žáky, stejně jako rozvíjet mezipředmětové vztahy. Žáci se atraktivní kvízovou formou seznamují nejen s přírodovědnými poznatky, ale i s poznatky praktickými a všeobecnými.
Vzdělávací počítačová hra, její tvorba a využití při výuce geochemie
BARTŮŠKOVÁ, Jenifer
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu a využití vzdělávací počítačové hry při výuce geochemie na druhém stupni základních škol. Cílem této hry je žákům atraktivní formou zprostředkovat odpovídající znalosti, rozvíjet mezipředmětové vztahy, jejich vnitřní motivaci a klíčové kompetence. Děj hry je zasazen do známých šumavských lokalit, s jejichž zeměpisnými a historickými zajímavostmi je hráč v průběhu hry seznámen. Teoretická část je zpracována na základě analýzy odborné literatury. Tyto poznatky jsou teoretickým rámcem pro navazující praktickou část, ve které je výuková hra vytvořena a ověřena v praxi. Výzkumné šetření proběhlo online formou a jeho výsledky jsou v závěrečné části práce diskutovány. Na základě zpětné vazby žáků byly navrženy možné úpravy testovací verze hry.
Výuková počítačová hra, její tvorba a využití při opakování terminologie laboratorního vybavení
ČECHOVÁ, Kristýna
Bakalářská práce je zaměřena na tvorbu a využití počítačové hry (adventury) při výuce terminologie laboratorního vybavení především u žáků druhého stupně základních škol a nižšího stupně víceletých gymnázií. Cílem této adventury je žáky motivovat, aktivizovat a rozvíjet mezipředmětové vztahy. Výuková hra je lokalizována do prostředí zámku v Dačicích. Atraktivní formou se zde seznamují nejen s přírodovědnými poznatky, ale i s historií, památkami a kulturou této oblasti.
Role učitele na 1. stupni ZŠ při vytváření klimatu školní třídy a jeho vliv na školní úspěšnost
Kornoušková, Tereza ; Kučerová, Olga (vedoucí práce) ; Presslerová, Pavla (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tím, jaký vliv má osobnost učitele na třídní klima a školní úspěšnost žáků. Teoretická část se zabývá třemi základními oblastmi popsanými v jednotlivých kapitolách - osobností učitele, třídním klimatem a jeho aktéry a složkami a v neposlední řadě také školní úspěšností. Se školní úspěšností obzvláště v současné době koresponduje i téma motivace žáků ve výuce. V praktické části diplomová práce prezentuje výsledky kvalitativního výzkumu prováděného ve třetí třídě základní školy, která je velmi specifická svým složením, samotná škola zahrnuje speciální program pro mimořádně nadané žáky a v nynější době také vzdělává vysoký počet žáků s odlišným mateřským jazykem. Ve třídě se navíc objevují i žáci se specifickými poruchami učení. Tři oblasti popsané v teoretické části mapují metody typické pro kvalitativní výzkum, zúčastněné pozorování, prostřednictvím pozorovacích archů vlastní výroby i inspirovaných odbornou literaturou, a polostrukturovaný rozhovor s třídní učitelkou třídy. KLÍČOVÁ SLOVA osobnost učitele, třídní klima, školní úspěšnost, motivace ve výuce, školní třída, prvostupňové vzdělávání, pozorování, rozhovor
Výuková počítačová hra, její tvorba a využití při opakováni učiva chemie přírodních látek.
NERAD, Oldřich
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu a využití počítačové hry (adventury) při výuce chemie přírodních látek. Tato hra je určena zejména žákům druhého stupně základních škol a nižšího stupně víceletých gymnázií. Cílem hry je studenty motivovat a aktivizovat při výuce učebního předmětu chemie. Adventura je zasazena do malebného prostředí města Pelhřimova a přilehlého okolí.
Výuková počítačová hra, její tvorba a využití při opakování chemie životního prostředí
BARTŮŠKOVÁ, Jenifer
Bakalářská práce je zaměřena na tvorbu a využití počítačové hry (adventury) při výuce chemie životního prostředí především u žáků druhého stupně základních škol a nižšího stupně víceletých gymnázií. Cílem této adventury je žáky motivovat, aktivizovat a rozvíjet mezipředmětové vztahy. Výuková hra je lokalizována do prostředí Šumavy, konkrétně Kvildska a Vimperska, kde se atraktivní formou seznamují nejen s přírodovědnými poznatky, ale i s historií, památkami a kulturou této oblasti.
Tvorba počítačové hry vhodné pro opakování názvosloví anorganických sloučenin
NEČEDA, Luboš
Práce je zaměřena na vytvoření a použití počítačové hry (adventury) ve výuce chemie na ZŠ. Hra je zasazena do prostředí Českých Budějovic a obsahuje sadu testů, které mají sloužit žákům pro procvičení názvosloví anorganických sloučenin. Může tedy být použita jako motivační prvek ve výuce na základních školách.
Výuková počítačová hra, její tvorba a využití při opakování názvosloví organické chemie
ENGLICKÝ, Tomáš
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření počítačové hry(adventury). Hra slouží jako motivační prvek ve výuce chemie na základní škole, nebo nižším stupni víceletých gymnázií. V průběhu hry je žák zkoušen z odpovídajících témat organické chemie. Testy jsou zaměřené především na názvosloví organických sloučenin. Adventura se odehrává v prostředí hradu a zámku v Jindřichově Hradci. Žák se při hraní této hry seznámí i se základními reáliemi a historií tohoto objektu. Tím si mimo jiné osvojí některé mezipředmětové vazby.
Tvorba počítačové hry vhodné pro opakování názvosloví anorganické chemie
KŘÍŽOVÁ, Šárka
Bakalářská práce se zabývá tvorbou didaktické počítačové hry, která má sloužit jako alternativní výukový materiál pro žáky druhého stupně základní školy v předmětu chemie. Hra typu adventura je zasazena do prostředí města Třeboň. Adventura obsahuje sadu testů, které slouží k procvičení anorganického názvosloví.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.