Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix v cukrářském podniku
Procházková, Anna ; Kuba,, Karel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový mix podniku Mlsná Holka. Teoretická část obsahuje definice základních pojmů marketingu a marketingového mixu. Analytická část obsahuje analýzy vnitřního a vnějšího prostředí podniku, analýzu současného stavu podniku a také výzkumnou část práce. Na závěr práce jsou na zjištěné nedostatky navrhnuty návrhy na zlepšení.
Marketingový mix v cukrářském podniku
Procházková, Anna ; Kuba,, Karel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový mix podniku Mlsná Holka. Teoretická část obsahuje definice základních pojmů marketingu a marketingového mixu. Analytická část obsahuje analýzy vnitřního a vnějšího prostředí podniku, analýzu současného stavu podniku a také výzkumnou část práce. Na závěr práce jsou na zjištěné nedostatky navrhnuty návrhy na zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.