Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Konstrukční návrh uložení měřící aparatury IMC ve vozidle
Černý, Martin ; Jeník, Radomír (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Pří měření dynamického zatížení a vibrací určitých částí karosérie nebo dílů ostatního příslušenství automobilů je prováděno za pomocí akcelerometrů a měřících aparatur IMC. Ty je potřeba upnout do přípravku, který musí být jednoduše instalován do interiéru vozu tak, aby nebylo potřeba demontovat žádnou část interiéru a aby nedošlo k poškození žádné části interiéru. Přípravek taktéž musí odolávat značnému dynamickému zatížení, které vzniká při zkouškách ve zostřeném provozu.
Konstrukční návrh aparatury pro destruktivní zkoušky termoelektrických modulů
Skalický, Michal ; Pospíšil, Jiří (oponent) ; Brázdil, Marian (vedoucí práce)
Aby bylo možné spolehlivě testovat termoelektrické moduly, je nutné k tomu mít vhodnou měřící aparaturu. Předkládaná diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem měřící aparatury schopné provádět jak dlouhodobé testování termoelektrických modulů při konstantní vysoké teplotě, tak při tepelném cyklování. Za tímto účelem bylo navrženo rozšíření existující měřicí aparatury termoelektrických modulů. Obě varianty lze v krátké době měnit.
Konstrukční návrh aparatury pro destruktivní zkoušky termoelektrických modulů
Skalický, Michal ; Pospíšil, Jiří (oponent) ; Brázdil, Marian (vedoucí práce)
Aby bylo možné spolehlivě testovat termoelektrické moduly, je nutné k tomu mít vhodnou měřící aparaturu. Předkládaná diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem měřící aparatury schopné provádět jak dlouhodobé testování termoelektrických modulů při konstantní vysoké teplotě, tak při tepelném cyklování. Za tímto účelem bylo navrženo rozšíření existující měřicí aparatury termoelektrických modulů. Obě varianty lze v krátké době měnit.
Konstrukční návrh uložení měřící aparatury IMC ve vozidle
Černý, Martin ; Jeník, Radomír (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Pří měření dynamického zatížení a vibrací určitých částí karosérie nebo dílů ostatního příslušenství automobilů je prováděno za pomocí akcelerometrů a měřících aparatur IMC. Ty je potřeba upnout do přípravku, který musí být jednoduše instalován do interiéru vozu tak, aby nebylo potřeba demontovat žádnou část interiéru a aby nedošlo k poškození žádné části interiéru. Přípravek taktéž musí odolávat značnému dynamickému zatížení, které vzniká při zkouškách ve zostřeném provozu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.