Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové komunikace společnosti České dráhy, a.s., z pohledu konkurence
Tomková, Michaela ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovými komunikacemi společnosti České dráhy, a.s. a konkurencí na železničním trhu v České republice. Cílem práce je zhodnocení a poskytnutí uceleného pohledu na marketingové komunikace Českých drah, a.s. z jednotlivých forem a pomocí vlastního dotazníkového výzkumu zjistit povědomí zákazníků o marketingových činnostech společnosti a zároveň jejich spokojenost s poskytovanými službami. Současná situace na českém železničním trhu je znázorněna prostřednictvím konkurenční analýzy. Práce je zaměřena na segment B2C a osobní železniční dopravu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.