Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingu pitné vody
Baxa, Tomáš ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Kadlecová, Markéta (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zmapování současného marketingového mixu na trhu pitné vody v České republice s přihlédnutím k vývoji ve zbytku světa. Zároveň má práce za cíl porovnat rozebrané marketingové mixy a na základě této analýzy vytvoření marketingových doporučení pro zlepšení postavení pitné vody z vodovodu na trhu pitné vody. První část práce je věnována teoretickým východiskům, které se týkají především marketingu, marketingového mixu, marketingového výzkumu a SWOT analýzy. Druhá, praktická část je v úvodu věnována vymezení pojmů, tedy především pitné vody, pitné balené vody a jejích jednotlivých druhů. Dále je v praktické části uvedena historie vzniku balené pitné vody. Hlavní částí je pak rozebrání jednotlivých části marketingového mixu pitných vod. V závěru bakalářské práce jsou oba marketingové mixy porovnány a na základě této analýzy jsou vytvořena doporučení pro zlepšení marketingu pitné vody z vodovodu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.