|
Návrh využití nástrojů Business Intelligence pro potřeby malé firmy
Stryka, Lukáš ; Soukup, Lukáš (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou stávajících procesů probíhajících v malé softwarové firmě. Na základě vyhodnocení slabých stránek jsou navržena rozšíření informačního systému o nový modul pro on-line prodej produktů s možností okamžité bezhotovostní online úhrady. Dále je navrženo rozšíření informačního systému o nástroje Business Intelligence, které by měli pomoci zefektivnit marketingové strategie této firmy.
|
|
Integrace Business Inteligence nástrojů do IS
Novák, Josef ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Stryka, Lukáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou integrace prostředků Business Intelligence do informačních systémů. V prvních kapitolách jsou představeny oblasti Business Intelligence, datových skladů, OLAP analýzy a získávání znalostí z databází, zejména se zaměřením na dolování asociačních pravidel. V kapitolách věnujícím se praktické části je popsán návrh a implementace výsledné aplikace spolu s použitými technologiemi jako je např. Microsoft SQL Server 2005.
|
|
Integrace Business Inteligence nástrojů do IS
Novák, Josef ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Stryka, Lukáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou integrace prostředků Business Intelligence do informačních systémů. V prvních kapitolách jsou představeny oblasti Business Intelligence, datových skladů, OLAP analýzy a získávání znalostí z databází, zejména se zaměřením na dolování asociačních pravidel. V kapitolách věnujícím se praktické části je popsán návrh a implementace výsledné aplikace spolu s použitými technologiemi jako je např. Microsoft SQL Server 2005.
|
|
Návrh využití nástrojů Business Intelligence pro potřeby malé firmy
Stryka, Lukáš ; Soukup, Lukáš (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou stávajících procesů probíhajících v malé softwarové firmě. Na základě vyhodnocení slabých stránek jsou navržena rozšíření informačního systému o nový modul pro on-line prodej produktů s možností okamžité bezhotovostní online úhrady. Dále je navrženo rozšíření informačního systému o nástroje Business Intelligence, které by měli pomoci zefektivnit marketingové strategie této firmy.
|