Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
MOOC - Massive Open Online Course - pro FIT
Peška, Michal ; Kapinus, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje relativně nový trend ve vzdělávání - Massive open online course. Věnuje se jeho celkovému vývoji a zhodnocuje jej. Jsou představeny webové platformy, které tyto kurzy zprostředkovávají. Tyto platformy jsou blíže specifikovány a jsouo nich zjištěny poznatky pro pozdější využití v této práci. Další části práce se pak zabývají návrhem a realizací nástroje pro společné studium v reálném čase. Jedná se o experiment, který má mimo jiné určit, zda je tento koncept výuky možný a jaké prostředky je vhodné použít.
Možnosti vzdělávacích MOOC kurzů
Kocháň, Matouš ; Hudák, Igor (oponent) ; Lošák, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce si klade za cíl prozkoumat prostředí online kurzů MOOC a jejich využití pro účely normy ČSN EN 1591-4.V úvodní části práce jsou zmapovány české a zahraniční platformy poskytující kurzy MOOC. Celosvětově je využívá až dvě stě dvacet milionu uživatelů. Následuje vytvoření náplně online kurzu pro normu ČSN EN 1591-4. Ta definuje, co musí mechanik šroubových spojů znát, aby byl zajištěn bezpečný provoz tlakových zařízení v kritických aplikacích. V rámci experimentu je vyzdvižena důležitost aplikace maziva ve šroubovém spoji a důsledky jeho nepoužití. Výstupem práce je deset dvou a půl minutových videí v češtině a angličtině, která pokrývají náplň kurzu včetně experimentu. Autor zahájil diskuzi o spolupráci s holandskou platformou Engineering Trainer, která projevila zájem o realizaci kurzu. V závěru práce jsou porovnány možnosti komercializace, poplatky a výnosy na relevantních platformách. Vyplynulo, že existuje možnost zveřejnění na řadě platforem. Kurz však nemůže být zveřejněn na dvou platformách zároveň.
Youtubering ve výuce
KOUBA, Tomáš
Tato práce se zabývá problematikou videí ve výuce. Konkrétně výuková videa na serveru YouTube a jejich využití přímo ve výuce nebo doplněk k výuce. Hlavním cílem této práce je vytvoření několika vzdělávacích videí zaměřených na vizuální programovací jazyk Scratch. Cílovou skupinou pro tyto videa jsou žáci základních škol a výsledná videa jim tedy byla přizpůsobena. Zaměřil jsem se na nastudovaní literatury a analýzu již vytvořených audio-vizuálních materiálů, které jsou spjaty s touto problematikou, a dle toho bude postupováno při vytváření obsahu. V rámci práce bude k vytvořeným videím zjištěna zpětná vazba pomocí dotazníku a následně proběhne jejich analýza.
Možnosti vzdělávacích MOOC kurzů
Kocháň, Matouš ; Hudák, Igor (oponent) ; Lošák, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce si klade za cíl prozkoumat prostředí online kurzů MOOC a jejich využití pro účely normy ČSN EN 1591-4.V úvodní části práce jsou zmapovány české a zahraniční platformy poskytující kurzy MOOC. Celosvětově je využívá až dvě stě dvacet milionu uživatelů. Následuje vytvoření náplně online kurzu pro normu ČSN EN 1591-4. Ta definuje, co musí mechanik šroubových spojů znát, aby byl zajištěn bezpečný provoz tlakových zařízení v kritických aplikacích. V rámci experimentu je vyzdvižena důležitost aplikace maziva ve šroubovém spoji a důsledky jeho nepoužití. Výstupem práce je deset dvou a půl minutových videí v češtině a angličtině, která pokrývají náplň kurzu včetně experimentu. Autor zahájil diskuzi o spolupráci s holandskou platformou Engineering Trainer, která projevila zájem o realizaci kurzu. V závěru práce jsou porovnány možnosti komercializace, poplatky a výnosy na relevantních platformách. Vyplynulo, že existuje možnost zveřejnění na řadě platforem. Kurz však nemůže být zveřejněn na dvou platformách zároveň.
MOOC - Massive Open Online Course - pro FIT
Peška, Michal ; Kapinus, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje relativně nový trend ve vzdělávání - Massive open online course. Věnuje se jeho celkovému vývoji a zhodnocuje jej. Jsou představeny webové platformy, které tyto kurzy zprostředkovávají. Tyto platformy jsou blíže specifikovány a jsouo nich zjištěny poznatky pro pozdější využití v této práci. Další části práce se pak zabývají návrhem a realizací nástroje pro společné studium v reálném čase. Jedná se o experiment, který má mimo jiné určit, zda je tento koncept výuky možný a jaké prostředky je vhodné použít.
Využití MOOC pro vzdělávání zaměstnanců
Rolf, Lukáš ; Topolová, Ivana (vedoucí práce) ; Kubálková, Markéta (oponent)
Předložená bakalářská práce Využití MOOC pro vzdělávání zaměstnanců pojednává o možnostech e-learnigového vzdělávání, konkrétně o tzv. MOOC programu ve čtyřech vybraných společnostech. Cílem práce je na základě rozhovorů se zástupci společností sesbírat data a zkušenosti z oblasti firemního vzdělávání a na základě těchto poznatků navrhnout vhodnou aplikaci MOOC konceptu v jednotlivých společnostech. V teoretické části této práce jsou přiblíženy přístupy ke vzdělávání zaměstnanců, zejména v e-learningové formě, a představen MOOC koncept. V praktické části bakalářské práce je proveden vlastní výzkum, na jehož základě je doporučena konkrétní aplikace MOOC.
Aspekty virtualizace terciárního vzdělávání a jeho srovnání v ČR a USA
Dlauhá, Dominika ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Tématem práce je online distanční vzdělávání na vysokých školách, od jeho počátků až po aktuální využití v ČR a USA. Zaměřuje se také na problematiku MOOC. Důležitou součástí je popis aspektů virtualizace vzdělávání od technologických přes pedagogické a didaktické až po legislativní a finanční. Výstupem práce je průzkum zájmu o online kurzy na Vysoké škole ekonomické v Praze a zkušeností s osobním online vzděláváním, spolu s nastíněním budoucího vývoje v této oblasti.
Ekonomické aspekty MOOC
Nováčková, Vendula
Ekonomické aspekty MOOC. Bakalářská práce. Brno: Mende-lova univerzita v Brně, 2015. Bakalářská práce se zabývá zkoumáním světového fenoménu v online vzdělávání posledních let. Tzv. Massive Open Online Courses (MOOCs), neboli Hromadné otevřené online kurzy a Small Private Online Courses (SPOCs), neboli Malé sou-kromé online kurzy a strategie zavedení těchto kurzů na Provozně ekonomické fakultě Mendelovy univerzity v Brně, s přihlédnutím na ekonomické aspekty. Prá-ce je rozdělena na literární rešerši a vlastní práci. Literární rešerše se zaměřuje na vymezení pojmů MOOC a SPOC a zahrnuje i další informace o těchto kurzech. Ve vlastní práci jsou navrženy a rozebrány strategie zapojení Provozně ekonomické fakulty do MOOC a SPOC.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.