Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nastavení virtuální ekonomiky uvnitř MMOG
Husárik, Braňko ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Svatoš, Oleg (oponent)
Práce se věnuje problematice správného nastavení virtuální ekonomiky Massive Multiplayer Online Game tak, aby hra byla v této oblasti konkurenceschopná ostatním produktům na trhu. Kromě nastavení ekonomiky na konkrétním přikladu obsahuje i analýzu trhu počítačových a konzolových her, srovnání virtuální ekonomiky s reálnou a dále pak porovnání vybraných virtuálních ekonomik na základě nadefinovaných kritérií. Primárním cílem práce je vytvořit postup pro nastavení virtuální ekonomiky a jeho ověření. Dalším cílem je pak vedle vytvoření analýzy trhu her a srovnání ekonomik i demonstrace postupu výroby webové hry. Při tvorbě hry je kladen důraz na její analýzu proveditelnosti, na jejímž základě byla hra realizována, a na nastavení ekonomiky. Součástí práce je i ověření správnosti postupu tohoto nastavení podle navržených kritérií.
Počítačové hry a simulace (se zaměřením na MMOG)
Šach, Martin ; Rosický, Antonín (vedoucí práce) ; Brixí, Radim (oponent)
Cílem této práce je nejen popsání obecnějších charakteristik Massive Multiplayer Online Games (včetně jejich třídění, nevyjímaje platforem, na kterých jsou provozovány), ale také jejich začlenění do všeobecně širšího rámce -- do kyberprostoru. Kyberprostor zde prostupuje všemi snahami o doporučení a specifika her. Je základní složkou, autoritou, ke které se všechny části práce odvolávají a vrací. A s tím také souvisí druhý a hlavní cíl, a sice nutnost, do tohoto virtuálního světa -- kyberprostoru, zařadit hráče. Pokusit se nalézt jeho touhy a tužby, jeho skutečnou povahu. Ať už se tak tedy děje pomocí popisů rozličných herních zařízení a způsobů připojení jejich uživatelů do kyberprostoru, či rozšiřováním obzorů čtenáře na jemu dosud neznámá místa, je celá práce vedena snahou o jediné. Aby ten, kdo podrobně toto pojednání prostuduje, byl sám schopen si odpovědět na otázku, zda hráči dostávají od hry to, co chtějí. A to dříve než si přečte kapitolu závěrečnou.
Middleware pro Massive Multiplayer Online Role Playing Games
Hora, Jan ; Svatoš, Oleg (vedoucí práce) ; Svoboda, Jiří (oponent)
Cílem této práce je nalézt kvalitní middleware, jež by byl potřebný pro vývoj MMORPG, rozdělit jej do kategorií podle účelu, k němuž slouží a strukturovaně popsat vlastností jednotlivých midleware. Dále je cílem práce porovnat jednotlivé middleware stejného typu a zvolit nejlepší z nich, případně rozhodnout, kde je vhodný vývoj vlastními silami. V práci je popsán pojem MMORPG a jeho historie, obvyklá architektura MMORPG, běhová prostředí, operační systémy, struktura MMORPG a middleware, jež lze pro jejich vývoj nejlépe využít. Obsahuje popis komponent a požadavky, na ně kladené, popis vlastností a možností konkrétních middleware produktů, rozřazených do kategorií, a závěrečné vyhodnocení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.