Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.04 vteřin. 
Powertrains of BMW cars
Guláš, Tomáš ; Ramík, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Bachelor's thesis deals with the powertrains of the Munich carmaker BMW. It evaluates their historical development, focuses on the interesting innovative solutions in this domain, describes the current status and the success of BMW in the world market, points to a wide perspective and vision for the future car.
MINI Brand and its Rebranding on the Czech Market
Laškodyová, Ivana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Práca sa zoaberá analýzou značky MINI na českom trhu, jej vnímaním spotrebiteľmi, historickým vývojom značky a súčasnou lokálnou marketingovou stratégiou a komunikáciou, vrátane definovania cieľovej skupiny, konkurentov a hlavných hodnôt značky. Cieľom práce je popísať zmeny, ktorými značka prešla v posledných rokoch a hlavné procesy rebrandingu. V teoretickej časti je popísaná značka MINI, jej analýza na českom trhu a globálne riadený rebranding. Na základe teoretickej časti bola v praktickej časti vypracovaná štúdia vnímania značky MINI v Českej republike s dôrazom na zmeny, ktorými značka prechádza, zosumarizovanie skutočností a doporučenie pre budúci vývoj značky.
Powertrains of BMW cars
Guláš, Tomáš ; Ramík, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Bachelor's thesis deals with the powertrains of the Munich carmaker BMW. It evaluates their historical development, focuses on the interesting innovative solutions in this domain, describes the current status and the success of BMW in the world market, points to a wide perspective and vision for the future car.
Analýza image výrobku MINI
Sajdlová, Kamila ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Černáková, Andrea (oponent)
Práce popisuje teorii především nástrojů marketingové komunikace a jejich praktické využití při ovlivňování image značky a výrobků MINI. Analyzuje typické zákazníky. Zabývá se pozicí značky na českém automobilovém trhu a klade si za cíl doporučit marketingové aktivity, které povedou k vyšším prodejům výrobků MINI v České republice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.