Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Implementace Místní agendy 21 v ČR. Případová studie Prahy, Prahy 10, Prahy 14 a Chrudimi
Bahenský, Martin ; Jüptner, Petr (vedoucí práce) ; Bubeníček, Václav (oponent)
Diplomová práce se zabývá implementací metody místní Agenda 21 (MA21) v České republice a případnou reálnou změnou komunální politiky v důsledku této metody. Autor pro svůj výzkum zvolil čtyři případové studie (hl. m. Praha, MČ Praha 10, MČ Praha 14, město Chrudim) vybrané metodou tzv. "most different system design", tedy úspěšné municipality na straně jedné a neúspěšné na straně druhé. Do této dichotomie navíc autor přidává perspektivu různého typu obecního zřízení: město vs. městská část. Metodologie práce je vystavena na základě dvou pilířů - obsahové analýzy strategických dokumentů a dosavadních výstupů jednotlivých radnic a také autorem provedených polostrukturovaných rozhovorů, z nichž jasně vyplývá, že metoda MA21 je silně politické téma odvislé od aktuální míry politické podpory, jež zásadním způsobem ovlivňuje to, zda bude či nebude docházet k reálné změně politiky obce směrem k udržitelnému rozvoji na místní úrovni. Práce také přímo pojmenovává některé institucionální nedostatky metody MA21 tak, jak je dnes nastavena Pracovní skupinou pro MA21 při Radě vlády pro udržitelný rozvoj na principech globální iniciativy OSN z roku 1992. Současně se snaží najít možné návrhy řešení na efektivnější a důslednější směřování českých municipalit k udržitelnější lidské společnosti, neboť jen "takový...
Využití marketingových metod v rozvoji měst
Karlíková, Michaela ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (vedoucí práce) ; Vláčil, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá marketingem a marketingovou komunikací městské části Praha 20. Cílem práce je zhodnotit dopady marketingové komunikace na rozvoj městské části. Teoretická část vymezuje základní pojmy marketingu a marketingové komunikace a dále seznamuje s pojmy jako marketingový mix, segmentace, marketingové nástroje a komunikační kanály. V praktické části práce je charakteristika samotné městské části. V této části je dále provedena analýza komunikace městské části, která obsahuje i případovou studii komunikace projektu víceúčelové sportovní haly Jívanská. Na základě zjištěných informací jsou také navrhnuta opatření na zlepšení komunikace. Ze zjištěných informací plyne, že využívání marketingových metod pozitivně ovlivňuje rozvoj městské části.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.