Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza komunikační strategie vybrané kosmetické značky
Walzelová, Kristýna ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Hartová, Dominika (oponent)
Diplomová práce se zabývá luxusním kosmetickým průmyslem. Cílem práce je definovat problémové oblasti v komunikační strategii luxusní kosmetické značky vybrané společnosti se zaměřením na sales promotion v konkrétním distribučním kanálu a navrhnout možná řešení na zlepšení na základě analýzy. Ověření problému a následná doporučení na jeho zlepšení proběhnou na základě metod hloubkového rozhovoru, pozorování merchandisingu dané distribuční sítě a focus group se spotřebitelkami značky.
Marketing Strategies in the Luxury Industry
Lee-Palis, Melissa ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
The aim of this thesis is to determine the marketing strategies used in the luxury industry differentiate luxury from premium and research the motivations values and beliefs of luxury consumers. Research was done on five main luxury activities: fashion and leather goods jewelry and watches and perfumes and cosmetics spirits and automobiles. The literature part has been structured in a way to present the evolution of the luxury industry and its development over the course of years. The section then goes onto clearly defining what luxury is and stating the different industries found in the luxury market. The secondary research identified the use of five different marketing strategies in the luxury industry. A survey was then conducted in order to understand consumer s motivations for purchasing luxury goods and their beliefs values and view s on luxury products. Results showed that the majority of survey participants agreed there existed a difference between premium and luxury and that quality and craftsmanship are the biggest motivators for purchasing luxury goods. The survey was carried out worldwide but there was a greater focus on consumers from North America and Europe. Survey participants were categorized into three target groups: management students managers with high disposable income and regular luxury consumers. Based on the findings the author made recommendations for new entrants into the luxury industry according to each marketing strategy.
Analysis of market potential for the luxury industry in the West African countries
Fofana, Nathy Nabila ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Pignet Fall, Lorella (oponent)
Po staletí bylo na africký kontinent pohlíženo v negativním světle a nebylo jednoduché toto vnímání změnit. Během posledních pár let se událo mnoho změn jak na kontinentě, tak i v názorech okolního světa na tento kontinent. Afrika je nyní mnohem otevřenější pro obchod a konkurenceschopnější na mezinárodním trhu s luxusním zbožím než kdykoli před tím. Obchod s luxusním zbožím je velmi perspektivní a stále se rozvíjející oblast obchodu. Jeho podíl však na africkém kontinentě není velký. Cíl této práce je zjistit, zda by obchodníci s luxusním zbožím měly široce proniknout na africký trh či nikoli. K zjištění tohoto cíle byly provedeny strategie vstupu na trh, průzkum trhu a také byly analyzovány motivy, jež vedou společnosti k rozhodnutí o vstupu na mezinárodní trhy s luxusním zbožím. Tyto motivy byly poté aplikovány na africký kontinent. Otázkou zde je, zda africký trh nabízí investorům vhodné podmínky pro obchod s luxusním zbožím. Pro zodpovězení této otázky bylo sledováno prostředí na světovém trhu, a také vnitřní prostředí skrze analýzu současné situace na africkém trhu s luxusním zbožím. Práce se zaměřuje na region Západní Afriky, který v současnosti představuje velký tržní potenciál a sleduje značný vzestup střední třídy obyvatelstva, která neustále hledá nové prostředky pro zlepšení úrovně svého života. Chování zákazníka je v této práci také hlouběji popsáno. Na závěr jsou podrobně zpracované výsledky prezentovány ve formách doporučení a návodů, které firmy využijí při vstupu na trh s luxusním zbožím v Západní Africe.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.