Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Loajalita zákazníků internetových obchodů
Šumavský, Jonatan ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem této diplomové práce je nalezení faktorů, které přispívají k loajalitě zákazníků na internetu. V aplikační části práce je cílem nalézt tyto faktory u konkrétního internetového obchodu Úžasnédárky.cz. Pro nalezení těchto faktorů je ve výzkumu použita metodika komunitního výzkumu pro cílovou skupinu zákazníků obchodu. Dále práce stručně pojednává o vývoji a historii internetu, který umožnil vznik online obchodování, loajalitě obecně a loajalitě v prostředí internetu. Ve výsledcích výzkumu který byl prováděn v rámci této diplomové práce je překvapivé, jak zdánlivě prosté faktory jako jsou rychlá a vstřícná komunikace, dodržení dohodnutých podmínek nebo rychlost dodání zboží mohou výrazně přispět k loajalitě zákazníků a někdy dokonce představovat samotnou konkurenční výhodu pro společnost.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.