Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kritika současného kurikula z pohledu K.P. Liessmanna
Jandová, Marcela ; Strouhal, Martin (vedoucí práce) ; Koťa, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce na základě analýzy primární a sekundární literatury zachycuje a interpretuje stěžejní myšlenky K. P. Liessmanna, které se vztahují především k problémům teorie kurikula (cíle a obsah vzdělávání). Jeho texty se vztahují především k německy mluvícím zemím, ale určitou odezvu mají i v českém prostředí. První a druhá část diplomové práce se snaží objasnit základní pojmy a teze, se kterými Liessmann pracuje, jako je vzdělání, (ne)vzdělanost, organizace PISA, Boloňský proces a reformy. Další část práce je vztažena k českému kurikulu a jeho modelování. Na závěr se diplomová práce pokouší reflektovat ohlas a kritiku Liessmannových myšlenek, zejména u některých českých autorů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.