Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategický marketing vybrané lezecké stěny
Kotrbová, Daniela ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Rakovičová, Marcela (oponent)
Diplomová práce se zabývá strategickým marketingem lezecké stěny BigWall Vysočany a je zaměřena na výzkum spokojenosti zákazníků a na srovnání pohledů zákazníka a provozovatele. Cílem této diplomové práce je analýza zákaznické spokojenosti a zákaznické vnímání strategie tohoto centra. Tato práce je rozdělena do šesti částí: úvod, teoretická část, metodologická část, část věnující se představení lezeckého centra BigWall, dotazníková šetření a závěr. Teoretická část se zabývá marketingem služeb, strategickým marketingem a marketingovým plánem. V metodologické části jsou popsány metody výzkumu a je uvedena metodika vyhodnocení. Část věnovaná lezeckému centru BigWall rozebírá marketingový mix a specifika lezeckého sektoru. Dotazníková šetření jsou zaměřena na výzkum spokojenosti mezi zákazníky tohoto centra. Závěr práce obsahuje shrnutí výzkumu a navržená doporučení pro zlepšení marketingové strategie lezeckého centra BigWall.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.