Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zavedení projektové kultury do IT oddělení digitální agentury
Krpcová, Kateřina ; Smolíková, Lenka (oponent) ; Doskočil, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zavedením projektové kultury do IT oddělení digitální agentury s cílem zefektivnit procesy projektového řízení spojené s tvorbou webových stránek. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V první, teoretické části, jsou zpracována teoretická východiska související s problematikou managementu změny, projektového managementu a procesy související s tvorbou webových stránek. Druhá část analyzuje současný stav realizace procesů souvisejících s tvorbou webových stránek ve vybrané společnosti. Třetí, návrhová část, se zabývá projektem změny zavedení projektové kultury do IT oddělení společnosti včetně návrhu metodiky řízení projektů tvorby webových stránek s využitím vhodných metod, technik a nástrojů projektového řízení.
Zavedení projektové kultury do IT oddělení digitální agentury
Krpcová, Kateřina ; Smolíková, Lenka (oponent) ; Doskočil, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zavedením projektové kultury do IT oddělení digitální agentury s cílem zefektivnit procesy projektového řízení spojené s tvorbou webových stránek. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V první, teoretické části, jsou zpracována teoretická východiska související s problematikou managementu změny, projektového managementu a procesy související s tvorbou webových stránek. Druhá část analyzuje současný stav realizace procesů souvisejících s tvorbou webových stránek ve vybrané společnosti. Třetí, návrhová část, se zabývá projektem změny zavedení projektové kultury do IT oddělení společnosti včetně návrhu metodiky řízení projektů tvorby webových stránek s využitím vhodných metod, technik a nástrojů projektového řízení.
Aplikace řízení změn při implementaci elektronických faktur ve firmě
Knotková, Petra
Ve své bakalářské práci se zabývám využitím oblasti managementu, která se nazývá řízení změn, v procesu zavádění elektronických faktur ve firmě. Cílem bylo aplikování veškerých nabytých poznatků na vybranou společnost. Práce podrobně vymezuje termín řízení změn a zahrnuje typové rozdělení elektronického způsobu přenosu fakturovaných dat, také popisuje jeho výhody a nevýhody oproti fakturo-vání papírovému. Praktická část se opírá o řízený rozhovor se zaměstnancem vy-brané společnosti. Práci završuje vyčíslení nákladů, které společnost musí vyčlenit a taktéž úspory, jež vybrané řešení přináší.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.