Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Komunikační aktivity letiště Praha-Ruzyně od roku 2007 do současnosti
Miketová, Daniela ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Köppl, Daniel (oponent)
MIKETOVÁ, Daniela. Komunikační aktivity letiště Praha-Ruzyně od roku 2007 do současnosti. Praha: Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a PR, 2011. 60 s. Vedoucí diplomové práce: PhDr. Nora Dolanská, MBA. Abstrakt Diplomová práce "Komunikační aktivity letiště Praha-Ruzyně od roku 2007 do současnosti" mapuje způsob, jakým se společnost Letiště Praha staví k marketingové komunikaci za obsažené období. Jelikož je práce vázaná na veřejně dostupné prameny, popisuje obsáhleji komunikaci směřující k veřejnosti a komunikaci k partnerům mapuje jen do té míry, do jaké ji uvádějí veřejné zdroje; nemluvě o komunikaci k zaměstnancům společnosti, o které existuje opravdu velice málo informací. Práce se snaží vymezit cílové skupiny tak, jak je oslovují jednotlivé složky marketingové komunikace. Je třeba zdůraznit, že v současné době dochází k integraci jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Proto od sebe nelze striktně oddělit reklamu a PR a obě složky jsou do sebe vzájemně provázané. Jednotlivé kampaně popsané v této práci nesou přívlastek komunikační a jsou kompilací jednotlivých nástrojů obracejících se na veřejnost, partnery a zaměstnance. Stejně tak často vznikají spoluprací mezi více agenturami. Zcela zásadní je pro Letiště Praha komunikace vlivu na životní prostředí a na...
Komunikační aktivity letiště Praha-Ruzyně od roku 2007 do současnosti
Miketová, Daniela ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Köppl, Daniel (oponent)
MIKETOVÁ, Daniela. Komunikační aktivity letiště Praha-Ruzyně od roku 2007 do současnosti. Praha: Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a PR, 2011. 60 s. Vedoucí diplomové práce: PhDr. Nora Dolanská, MBA. Abstrakt Diplomová práce "Komunikační aktivity letiště Praha-Ruzyně od roku 2007 do současnosti" mapuje způsob, jakým se společnost Letiště Praha staví k marketingové komunikaci za obsažené období. Jelikož je práce vázaná na veřejně dostupné prameny, popisuje obsáhleji komunikaci směřující k veřejnosti a komunikaci k partnerům mapuje jen do té míry, do jaké ji uvádějí veřejné zdroje; nemluvě o komunikaci k zaměstnancům společnosti, o které existuje opravdu velice málo informací. Práce se snaží vymezit cílové skupiny tak, jak je oslovují jednotlivé složky marketingové komunikace. Je třeba zdůraznit, že v současné době dochází k integraci jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Proto od sebe nelze striktně oddělit reklamu a PR a obě složky jsou do sebe vzájemně provázané. Jednotlivé kampaně popsané v této práci nesou přívlastek komunikační a jsou kompilací jednotlivých nástrojů obracejících se na veřejnost, partnery a zaměstnance. Stejně tak často vznikají spoluprací mezi více agenturami. Zcela zásadní je pro Letiště Praha komunikace vlivu na životní prostředí a na...
Analýza vlivu hluku z letecké dopravy na cenu nemovitostí
Sečkár, Antonín ; Hornychová, Taťána (vedoucí práce) ; Rod, Aleš (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem hluku z letecké dopravy na ceny nemovitostí v okolí letiště Václava Havla v Praze. Tento vliv je zkoumán regresní analýzou pomocí metody hedonické ceny, konkrétně modelu prvního stupně. Datový soubor obsahuje 204 domů, informace o jejich charakteristikách pocházejí z inzerátů z realitního trhu, data o hluku pocházejí z hlukových map letiště. Výsledky naznačují, že zvýší-li se hluková zátěž o jeden decibel, cena nemovitosti klesne o 2,91%, což je výsledek srovnatelný s obdobnými studiemi provedenými v zahraničí.
Analýza, ohodnocení a možnosti privatizace Letiště Praha, s.p.
Bydžovský, Jiří ; Veselá, Jitka (vedoucí práce) ; Jurečka, Jan (oponent)
Vláda České republiky se chystá privatizovat poslední velké státní podniky. Jedním z nich je i Letiště Praha, s.p., společnost jejíž privatizace budí řadu vášnivých debat o způsobu její privatizace, nutnosti takového kroku, transparentnosti vybraného řešení a v neposlední řadě o výnosu pro stát. Cílem předkládané práce je poskytnou autorův pohled na tuto věc, objektivně zanalyzovat a ohodnotit danou společnost a ve stručnosti rozebrat výhody a nevýhody různých způsobů privatizace a prezentovat autorův pohled na nejvýhodnější způsob privatizace. Práce také do jisté míry shrnuje současné dění kolem privatizace společnosti Letiště Praha.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.