Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Verbální a neverbální projev učitele plavání
Caletková, Romana ; Čechovská, Irena (vedoucí práce) ; Peslová, Eva (oponent)
Název práce: Verbální a neverbální projev učitele plavání Cíle práce: Cílem bakalářské práce je posouzení míry didaktické kompetence potřebné k podání instrukce pro realizaci pohybového cvičení ve vodě u osob bez pedagogické praxe a u osob s pedagogickou praxí. Metoda: Výzkum je zaměřen na analýzu verbálního a neverbálního projevu učitele plavání. V této práci jsme využili zúčastněného i nezúčastněného pozorování, analýzu videozáznamů. Prostřednictvím transkripce záznamů, byl posuzován výskyt stanovených aspektů verbálního i neverbálního projevu. Četnost výskytu jednotlivých znaků a jejich procentuální zastoupení byly prezentovány v grafech. Výsledky: Z výsledků můžeme u daného výzkumného souboru konstatovat, že pedagogické zkušenosti mají vliv na výkon v testovaných situacích, zprostředkovaně lze tedy usuzovat i na vyšší míru profesních dovedností. Transkripcí a analýzou podle zvolených kritérií je možné dobře hodnotit formální znaky verbálního i nonverbálního projevu probandů, který se však jeví značně poznamenaný zjednodušenou výzkumnou situací oproti reálné praktické situaci. Klíčová slova: plavecká výuka, didaktická kompetence, komunikace verbální, komunikace neverbální
Verbální a neverbální projev učitele plavání
Caletková, Romana ; Čechovská, Irena (vedoucí práce) ; Peslová, Eva (oponent)
Název práce: Verbální a neverbální projev učitele plavání Cíle práce: Cílem bakalářské práce je posouzení míry didaktické kompetence potřebné k podání instrukce pro realizaci pohybového cvičení ve vodě u osob bez pedagogické praxe a u osob s pedagogickou praxí. Metoda: Výzkum je zaměřen na analýzu verbálního a neverbálního projevu učitele plavání. V této práci jsme využili zúčastněného i nezúčastněného pozorování, analýzu videozáznamů. Prostřednictvím transkripce záznamů, byl posuzován výskyt stanovených aspektů verbálního i neverbálního projevu. Četnost výskytu jednotlivých znaků a jejich procentuální zastoupení byly prezentovány v grafech. Výsledky: Z výsledků můžeme u daného výzkumného souboru konstatovat, že pedagogické zkušenosti mají vliv na výkon v testovaných situacích, zprostředkovaně lze tedy usuzovat i na vyšší míru profesních dovedností. Transkripcí a analýzou podle zvolených kritérií je možné dobře hodnotit formální znaky verbálního i nonverbálního projevu probandů, který se však jeví značně poznamenaný zjednodušenou výzkumnou situací oproti reálné praktické situaci. Klíčová slova: plavecká výuka, didaktická kompetence, komunikace verbální, komunikace neverbální
Interakce a komunikace v rámci zdravotnického týmu
Ježková, Kateřina ; Tomová, Šárka (vedoucí práce) ; Švarcová, Eva (oponent)
Bakalářská práce na téma "Interakce a komunikace v rámci zdravotnického týmu" se zabývá spokojeností lékařů a sester s pracovními vztahy a způsobem a kvalitou komunikace na jejich pracovišti. Pozornost je věnována nejen vztahu sestra - lékař, ale i komunikaci a interakci v jednotlivých kolektivech. Práce má dvě části - teoretickou a empirickou. V teoretické části jsou popsány druhy komunikace a jejich charakteristika. Dále se v ní pojednává o způsobech sociální interakce na pracovišti a o zdravotnickém týmu jako takovém. Empirická část shrnuje poznatky z dotazníkového průzkumu, které proběhlo na vybraných odděleních ve Fakultní nemocnici v Motole a v Masarykově nemocnici v Ústí nad Labem. Anonymního šetření se zúčastnili lékaři a sestry vybraných pracovišť. V závěru práce jsou zhodnoceny výsledky vlastního zkoumání a srovnány s výsledky dříve realizovaných studií.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.