Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové aktivity portálu Airbnb
Weinmannová, Jana ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na fenomén ekonomiky sdílení a na příkladu společnosti Airbnb ukazuje, jaké příležitosti a hrozby přináší firmám, jednotlivcům i celé společnosti. Práce je rozdělena do několika navazujících kapitol, kde teoretická část je věnována analýze marketingového prostředí, marketingové strategii, specifikům marketingového mixu služeb cestovního ruchu a teoretickým poznatkům o ekonomice sdílení. Praktická část se věnuje představení společnosti Airbnb a analýze jejích marketingových aktivit v České republice i v zahraničí. Cílem práce je za pomoci průzkumu trhu odhalit potenciál společnosti Airbnb na českém trhu na straně poptávky i nabídky, určit budoucí cíle společnosti a doporučit, jak těchto cílů dosáhnout.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.