|
SWOT analýza vybraného podniku
KOLÁŘ, Miroslav
Hlavním cílem této práce je provedení a zhodnocení SWOT analýzy vybraného podniku. Práce je rozdělena na teoretickou část, kde je vysvětlen význam podniku, jeho funkce a typy, dále pak je zde popsána SWOT analýza. Na část teoretickou navazuje část praktická, kde je charakterizován vybraný podnik, je na něm provedena SWOT analýza a z ní zjištěné strategie. Závěr této práce popisuje zjištěné poznatky vycházející ze SWOT analýzy, které mohou být přínosné pro volbu následující strategie daného podniku.
|
| |
| |
|
Postavení fair trade na českém trhu
Lipšová, Veronika ; Filipová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Cílem této práce je analyzovat postavení fair trade na českém trhu. V první části představuji hnutí fair trade a jeho principy, hlavní mezinárodní organizace a také některé kritické názory na tento způsob obchodování. Ve třetí části se zaměřuji na dostupnost fair trade produktů v maloobchodu a dále analyzuji dostupnost těchto produktů ve dvou vybraných maloobchodních řetězcích, dm drogerii a Kauflandu. V poslední kapitole se zaměřuji na české spotřebitele a pomocí dotazníkového šetření zjišťuji, jaké je povědomí o fair trade v České republice a kdo je typický zákazník těchto produktů.
|
| |
|
Kaufland a jeho přístup k zákazníkům
Rokosová, Kateřina ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Práce pojednává o významu zákazníka pro firmu Kaufland Česká republika. Teoretická část práce obsahuje stručný popis obchodu, maloobchodních jednotek a charakteristiku zákazníka. V praktické části se zaměřuje na firmu Kaufland. Konkrétněji na chod Zákaznického oddělení. V této části rovněž analyzuje určité činnosti Zákaznického oddělení, například počet vyřízených hovorů nebo složení stížností a připomínek.
|
|
Srovnání vybraných supermarketů v rámci ČR
Pelcová, Jana ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Cílem této bakalářské práce je porovnat z daných hledisek vybrané supermarkety v rámci České republiky. Snahou je vytyčit určitá pro a proti jednotlivých řetězců a vzájemně srovnat jejich působení a vliv na český trh. Zaměřuje se na celkovou historii a vývoj maloobchodních řetězců od první světové války po současnost. Dále charakterizuje vybrané - Tesco, Kaufland, Billu a ESO MARKET a v poslední části srovnává čtyři konkrétní obchody těchto společností.
|
|
Projekt konverze měny SKK na EUR v ERP SAP
Kuročkin, Michal ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Krátký, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou přechodu na měnu euro a dopad na informační systém ERP SAP ve velké mezinárodní společnosti. V teoretické části jsou podrobně popsány obecné scénáře zavedení eura a vývoj zavedení eura v Slovenské republice. V další kapitole jsou popsány metodiky řízení projektu, základní pojmy, subjekty a zájmové skupiny, organizační struktury a fáze projektu. Na konci teoretické části je rozebrána funkcionalita ERP, hlavní funkční moduly a základní informace o ERP SAP. Druhá, praktická část je věnována samotnému projektu konverze euro v ERP SAP. V úvodní části je uvedená stručná informace o společnosti, organizační struktura a architektura IS. Další kapitoly se věnují rozboru a odůvodnění jednotlivých podprojektů v rámci hlavního projektu konverze, jejích popis, harmonogram a posloupnost.
|