Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aplikace pro návrh a simulaci ohňostrojů
Rejent, Tomáš ; Žák, Pavel (oponent) ; Bartoň, Radek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a realizací aplikace pro návrh a simulaci ohňostrojů. Návrh aplikace vychází z návrhových vzorů pro objektově orientované programování. Aplikace je tvořena v programovacím jazyku Java. Pro vizualizaci využívá částicové systémy implementované v prostředí knihovny Java3D. Aplikace umožňuje měnit parametry efektů, vkládat je na časovou osu a provádět simulaci. Součástí simulace je možnost přehrávat zvukový podkres. Do aplikace lze přidávat další efekty pomocí pluginů.
Origami diagram creator
Pecka, Martin ; Petříček, Martin (vedoucí práce) ; Podzimek, Andrej (oponent)
Program Origamist si klade za cíl pomoci s tvorbou návodů na skládání origami modelů. V současné době jsou nejběžnějšími metodami pro tvorbu těchto návodů buď ruční kreslení všech kroků v obrázkovém editoru, nebo nafocení jednotlivých kroků a manuální sestavení návodu z nich (opět v obrázkovém editoru). Origamist na toto pole přináší novou alternativu. Autor tak dostává možnost přenést posloupnost ohybů papíru, z nichž se návod skládá, do programu Origamist, jenž z nich dokáže vygenerovat několik druhů výstupu - v origamistických kruzích nejrozšířenější PDF návod, ale i návod jako obrázek (PNG, SVG), nebo dokonce jako animaci procesu skládání. Přidanou hodnotou pak je snadná možnost přeložit popisky kroků do více jazyků.
Origami diagram creator
Pecka, Martin ; Petříček, Martin (vedoucí práce) ; Podzimek, Andrej (oponent)
Program Origamist si klade za cíl pomoci s tvorbou návodů na skládání origami modelů. V současné době jsou nejběžnějšími metodami pro tvorbu těchto návodů buď ruční kreslení všech kroků v obrázkovém editoru, nebo nafocení jednotlivých kroků a manuální sestavení návodu z nich (opět v obrázkovém editoru). Origamist na toto pole přináší novou alternativu. Autor tak dostává možnost přenést posloupnost ohybů papíru, z nichž se návod skládá, do programu Origamist, jenž z nich dokáže vygenerovat několik druhů výstupu - v origamistických kruzích nejrozšířenější PDF návod, ale i návod jako obrázek (PNG, SVG), nebo dokonce jako animaci procesu skládání. Přidanou hodnotou pak je snadná možnost přeložit popisky kroků do více jazyků.
Aplikace pro návrh a simulaci ohňostrojů
Rejent, Tomáš ; Žák, Pavel (oponent) ; Bartoň, Radek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a realizací aplikace pro návrh a simulaci ohňostrojů. Návrh aplikace vychází z návrhových vzorů pro objektově orientované programování. Aplikace je tvořena v programovacím jazyku Java. Pro vizualizaci využívá částicové systémy implementované v prostředí knihovny Java3D. Aplikace umožňuje měnit parametry efektů, vkládat je na časovou osu a provádět simulaci. Součástí simulace je možnost přehrávat zvukový podkres. Do aplikace lze přidávat další efekty pomocí pluginů.
3D rozhraní pro mixážní pult
Kališ, Michal ; Polok, Lukáš (oponent) ; Šuška, Boris (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá spoluprácí Javy 3D, modelů vytvořených v 3D Studiu Max a přehráváním zvuku v 3D prostoru. V teoretickém úvodu popisuje Javu 3D a další použité knihovny. Součástí práce je vývoj ukázkové aplikace, která tuto spolupráci v prostředí jazyka Java demonstruje a také vyličuje její implementaci. V závěru práce jsou zhodnoceny výhody a nevýhody použitých programů a knihoven a vypsány možné budoucí rozšíření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.