Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Použití OpenGL z jazyka Java
Herich, Martin ; Vanek, Juraj (oponent) ; Navrátil, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá využitím knihovny OpenGL pro zobrazování 3D grafiky v programovacím jazyku Java. Zaměřuje se na projekt Java OpenGL (JOGL), který je referenční implementací OpenGL do Javy. Demonstrační aplikace prezentuje základní schopnosti zobrazování třírozměrné grafiky přes OpenGL jako je hraniční reprezentace, osvětlení, texturování a přepojení mezi Javou a OpenGL.
Vytvoření interaktivních pomůcek z oblasti 3D počítačové grafiky
Balusek, Radim ; Průša, Zdeněk (oponent) ; Rajmic, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou interaktivních pomůcek z oblasti 3D počítačové grafiky. Úvod práce je věnován obecné teorii křivek a ploch a jejich matematickým popisem. Podrobněji jsou rozebrána témata Geometrická transformace, Perspektivní promítání a Parametrický způsob zápisu plochy. Navazující kapitola se zabývá problematikou vizualizace prostorových objektů v programovém prostředí Java. V praktické části je popsána implementace jednotlivých appletů. K vlastní realizaci interaktivních pomůcek byl použit jazyk Java, který využívá knihovní funkce JOGL. Cílem diplomové práce je vytvoření souboru interaktivních appletů z oblasti počítačové grafiky. Tyto applety budou umístěny na stránkách fakulty a budou sloužit studentům VUT v Brně ke zkvalitnění výuky.
Použití OpenGL z jazyka Java
Židek, Michal ; Letko, Zdeněk (oponent) ; Navrátil, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou použitelnosti jazyka Java v aplikacích využívajících grafickou knihovnu OpenGL. Poskytuje základní informace o samotné knihovně OpenGL a o nejběžněji používaných způsobech jejího propojení s jazykem Java. Cílem je také porovnat výkon Javy při vykreslovaní 3D scén s jazykem C++. K tomuto účelu byli vytvořeny dva testovací programy, jeden v Javě a jeden v C++. Oba programy byli podrobeny sadě testú, které změřili výkon implementací při vykreslování stejné scény.
Generátor 3D objektů s využitím L-systémů
Kvita, Jakub ; Solár, Peter (oponent) ; Vrábel, Lukáš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo vytvořit interaktivní systém pro generování 3D modelů. Generátor je založen na L-systémech jako druhu formálních gramatik a želví grafice pro 3D modelování. Aplikace byla vytvořena v Javě SE s pomocí knihovny JOGL jako přístupovým bodem k OpenGL k vykreslování grafiky. Práce postupně rozebírá teoretický základ L-systémů, želví grafiku a vykreslování 3D objektů a poté popisuje vytvoření aplikace pomocí získaných znalostí.
Použití OpenGL z jazyka Java
Herich, Martin ; Vanek, Juraj (oponent) ; Navrátil, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá využitím knihovny OpenGL pro zobrazování 3D grafiky v programovacím jazyku Java. Zaměřuje se na projekt Java OpenGL (JOGL), který je referenční implementací OpenGL do Javy. Demonstrační aplikace prezentuje základní schopnosti zobrazování třírozměrné grafiky přes OpenGL jako je hraniční reprezentace, osvětlení, texturování a přepojení mezi Javou a OpenGL.
Použití OpenGL z jazyka Java
Židek, Michal ; Letko, Zdeněk (oponent) ; Navrátil, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou použitelnosti jazyka Java v aplikacích využívajících grafickou knihovnu OpenGL. Poskytuje základní informace o samotné knihovně OpenGL a o nejběžněji používaných způsobech jejího propojení s jazykem Java. Cílem je také porovnat výkon Javy při vykreslovaní 3D scén s jazykem C++. K tomuto účelu byli vytvořeny dva testovací programy, jeden v Javě a jeden v C++. Oba programy byli podrobeny sadě testú, které změřili výkon implementací při vykreslování stejné scény.
Generátor 3D objektů s využitím L-systémů
Kvita, Jakub ; Solár, Peter (oponent) ; Vrábel, Lukáš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo vytvořit interaktivní systém pro generování 3D modelů. Generátor je založen na L-systémech jako druhu formálních gramatik a želví grafice pro 3D modelování. Aplikace byla vytvořena v Javě SE s pomocí knihovny JOGL jako přístupovým bodem k OpenGL k vykreslování grafiky. Práce postupně rozebírá teoretický základ L-systémů, želví grafiku a vykreslování 3D objektů a poté popisuje vytvoření aplikace pomocí získaných znalostí.
Vytvoření interaktivních pomůcek z oblasti 3D počítačové grafiky
Balusek, Radim ; Průša, Zdeněk (oponent) ; Rajmic, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou interaktivních pomůcek z oblasti 3D počítačové grafiky. Úvod práce je věnován obecné teorii křivek a ploch a jejich matematickým popisem. Podrobněji jsou rozebrána témata Geometrická transformace, Perspektivní promítání a Parametrický způsob zápisu plochy. Navazující kapitola se zabývá problematikou vizualizace prostorových objektů v programovém prostředí Java. V praktické části je popsána implementace jednotlivých appletů. K vlastní realizaci interaktivních pomůcek byl použit jazyk Java, který využívá knihovní funkce JOGL. Cílem diplomové práce je vytvoření souboru interaktivních appletů z oblasti počítačové grafiky. Tyto applety budou umístěny na stránkách fakulty a budou sloužit studentům VUT v Brně ke zkvalitnění výuky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.