Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití elektronického marketingu
Červená, Renata ; Polanský, Tomáš (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Obsahem bakalářské práce je analýza elektronického marketingu a jeho využití v internetovém prostředí. Základem je nalezení nejvýhodnější formy internetové reklamy a její srovnání s ostatními formami reklamy na Internetu.
Využití elektronického marketingu
Červená, Renata ; Polanský, Tomáš (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Obsahem bakalářské práce je analýza elektronického marketingu a jeho využití v internetovém prostředí. Základem je nalezení nejvýhodnější formy internetové reklamy a její srovnání s ostatními formami reklamy na Internetu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.