Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aplikace pro hodnocení kvality pokrmů na iOS
Bobák, Petr ; Herout, Adam (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
V této práci se zabývám tvorbou aplikace pro mobilní platformu iOS, která je součástí studentského projektu zabývajícího se hodnocením kvality pokrmů ve stravovacích zařízeních. Popisuji cestu aplikace od návrhu přes implementaci uživatelského rozhraní a aplikační logiky až po závěrečné testování na skupině uživatelů. Předně se zabývám návrhem rozhraní a jeho testováním. Při návrhu a vývoji jsem postupoval podle metodiky prototypování, se kterou čtenáře také seznamuji. Výsledná aplikace mimo jiné poskytuje uživateli efektivní přístup k hodnocení a komentářům jednotlivých pokrmů, dále je umožňuje vytvářet, hodnotit, komentovat či přidávat další užitečné informace. Uživatelské rozhraní respektuje prostředí a situaci tak, aby byl uživatel co nejméně zatížen a zdržován aktivním používáním aplikace. Čtenáři tato práce přináší aktuální pohled na vývoj mobilních aplikací, jejichž trh v posledních letech prudce roste.
Tutoriál tvorby aplikací pro Apple iPhone
Ondrůj, Daniel ; Švub, Miroslav (oponent) ; Žák, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce si klade za cíl vytvořit tutoriál, který by pomohl vývojářům, majícím zájem o tvorbu aplikací pro Apple iPhone, překonat počáteční neznalost iPhonu, vývojového prostředí, jazyka a možností využití prvků telefonu. Tutoriál by měl být nápomocný čtenářům, kteří mají alespoň nějaké předešlé zkušenosti s vývojem aplikací. Pro ty čtenáře, kteří nemají žádné povědomí o tvorbě programů, je v místech, kde není daný problém řešen do hloubky, uveden odkaz na patřičné zdroje. V těch si mohou problematiku prostudovat detailněji. Aby měl tutoriál své opodstatnění, cílem není jen popis přístroje a nástrojů potřebných pro vývoj. V další části práce je popis návrhu a tvorby funkční aplikace. Protože telefon přišel na trh se zcela novými a do jisté míry i revolučními prvky (akcelerometr, velký dotykový displej a mnoho dalších), jedná se o aplikaci, která obsahuje základní a nejvíce známé funkce. Aby bylo možné tyto prvky rozumně spojit, aplikace je na motivy známé ruské hry Tetris. V tomto dokumentu je rozebrán funkční a grafický návrh aplikace. Konkrétní implementace a zdrojový kód projektu je součástí příloh.
Aplikace pro hodnocení kvality pokrmů na iOS
Bobák, Petr ; Herout, Adam (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
V této práci se zabývám tvorbou aplikace pro mobilní platformu iOS, která je součástí studentského projektu zabývajícího se hodnocením kvality pokrmů ve stravovacích zařízeních. Popisuji cestu aplikace od návrhu přes implementaci uživatelského rozhraní a aplikační logiky až po závěrečné testování na skupině uživatelů. Předně se zabývám návrhem rozhraní a jeho testováním. Při návrhu a vývoji jsem postupoval podle metodiky prototypování, se kterou čtenáře také seznamuji. Výsledná aplikace mimo jiné poskytuje uživateli efektivní přístup k hodnocení a komentářům jednotlivých pokrmů, dále je umožňuje vytvářet, hodnotit, komentovat či přidávat další užitečné informace. Uživatelské rozhraní respektuje prostředí a situaci tak, aby byl uživatel co nejméně zatížen a zdržován aktivním používáním aplikace. Čtenáři tato práce přináší aktuální pohled na vývoj mobilních aplikací, jejichž trh v posledních letech prudce roste.
Tutoriál tvorby aplikací pro Apple iPhone
Ondrůj, Daniel ; Švub, Miroslav (oponent) ; Žák, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce si klade za cíl vytvořit tutoriál, který by pomohl vývojářům, majícím zájem o tvorbu aplikací pro Apple iPhone, překonat počáteční neznalost iPhonu, vývojového prostředí, jazyka a možností využití prvků telefonu. Tutoriál by měl být nápomocný čtenářům, kteří mají alespoň nějaké předešlé zkušenosti s vývojem aplikací. Pro ty čtenáře, kteří nemají žádné povědomí o tvorbě programů, je v místech, kde není daný problém řešen do hloubky, uveden odkaz na patřičné zdroje. V těch si mohou problematiku prostudovat detailněji. Aby měl tutoriál své opodstatnění, cílem není jen popis přístroje a nástrojů potřebných pro vývoj. V další části práce je popis návrhu a tvorby funkční aplikace. Protože telefon přišel na trh se zcela novými a do jisté míry i revolučními prvky (akcelerometr, velký dotykový displej a mnoho dalších), jedná se o aplikaci, která obsahuje základní a nejvíce známé funkce. Aby bylo možné tyto prvky rozumně spojit, aplikace je na motivy známé ruské hry Tetris. V tomto dokumentu je rozebrán funkční a grafický návrh aplikace. Konkrétní implementace a zdrojový kód projektu je součástí příloh.
Vývoj aplikací pro iPhone OS
Matejovič, Martin ; Láník, Aleš (oponent) ; Koutný, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o vývoji aplikací pro mobilní telefon Apple iPhone s operačním systémem iPhoneOS. Pro vývoj je primárně využitý iPhone SDK, jenž je zveřejněný na stránkách společnosti Apple. S využitím tohoto frameworku byla vytvořena aplikace iVoip, která slouží jako klient pro protokol SIP.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.