Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Integrace handicapovaných dětí do knihoven
Navrátilová, Michaela ; Vášová, Lidmila (vedoucí práce) ; Součková, Veronika (oponent)
(česky) Práce pojednává o integraci handicapovaných dětí do knihoven (konkrétně to jsou skupiny zrakově, sluchově, tělesně a mentálně handicapovaných dětí a dětí se specifickými poruchami učení). Nejprve se věnuje integraci zdravotně postižených obecně. Zabývá se jednotlivými druhy postižení, jejich klasifikací, specifickými zvláštnostmi, vybranými zásadami komunikace. Nastiňuje možnosti, jakým způsobem integrovat handicapované děti, jaké služby a programy jim může knihovna nabízet. Cílem je seznámení se způsoby práce s handicapovanými dětmi. Podrobněji je prezentován integrační projekt Ruku v Ruce, který je realizován v Knihovně Jiřího Mahena v Brně. Současný stav knihovnické práce s handicapovanými dětmi je představen prostřednictvím ankety, která byla rozeslána vybraným knihovnám Jihomoravského kraje. Důkladně je rozpracována kapitola, která se věnuje hrám s handicapovanými dětmi. Důraz je kladen na relaxační hry, skupinové hry a na hry, které rozvíjí jednotlivé schopnosti dětí (paměť, myšlení, řeč, pozornost) [Autorský abstrakt].
Analýza integrace cizinců v ČR
Knížová, Pavla ; Vostrovská, Zdenka (vedoucí práce) ; Procházka, Pavel (oponent)
Diplomová práce popisuje integrační politiku České republiky. Cílem je analyzovat integrační politiku ČR se zaměřením na konkrétní integrační programy. Po základních teoretických východiscích migrace, integrace a integrační politiky se práce zabývá již konkrétní integrační politikou ČR. Následuje rozbor vybraných integračních programů, které probíhají na území hlavního města Prahy a Středočeského kraje. Na základě zjištěných poznatků ověřuje práce pravdivost hypotézy, zda integrační politika ČR potřebuje radikální změnu. Pro tento závěr jsou v práci využity statistické metody, metoda porovnání a především SWOT analýza.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.