Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ochrana spotřebitele při uzavírání smluv mimo prodejnu
Koksteinová, Veronika ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Klauz, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce pojednává o ochraně spotřebitele se zaměřením na uzavírání smluv mimo provozovnu. V teoretické části se zabývá spotřebitelskými smlouvami, především smlouvami uzavíranými na dálku a mimo provozovnu. Dále je rozebrána ochrana spotřebitele při uzavírání smluv mimo provozovnu jak v Evropské unii, tak i v České republice a činnost České obchodní inspekce. Dotazníkové šetření v praktické části zkoumá, zda respondenti znají problematiku ochrany spotřebitele. Též je v praktické části zpracován rozhovor s JUDr. Věrou Knoblochovou, Ph.D., která pracovala v Bruselu právě v oblasti ochrany spotřebitele. V neposlední řadě je součástí praktické části statistika činnosti České obchodní inspekce při předváděcích akcích a obchodech přes internet.
Zavedení programu na podporu prodeje automobilů ve společnosti Opel
Kočí, Pavel ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Doležal, Jiří (oponent)
Tématem této diplomové práce je zavedení programu Opel Partner na podporu prodeje nových automobilů importérem vozů Opel. Úvodní teoretická část se nejprve zaměřuje na vysvětlení marketingových pojmů a nástrojů, které v praxi úzce souvisejí s tímto programem. V dalším bloku teoretické části je postupně představen a popsán evropský automobilový trh, následně pak trh český a slovenský. Český a slovenský trh jsou popsány detailněji včetně bližšího zaměření na značku Opel jako takovou. Praktická část se pak již plně věnuje programu Opel Partner. Na jejím počátku je program nejprve obecně uveden v širším kontextu postavení značky Opel a celého automobilového trhu. Dále je program komplexně představen a popsán celý proces jeho fungování. Posledními částmi této práce jsou pak analýza prodejů programu a vybraných sledovaných ukazatelů, vyhodnocení přínosů vybraných marketingových aktivit na podporu programu a nastínění vlastních doporučení pro budoucí zefektivnění chodu programu.
Dokumentární akreditiv jako zajišťovací instrument
Štěpánková, Lenka ; Černohlávková, Eva (vedoucí práce) ; Nejedlý, Michal (oponent)
Moje práce se zabývá dokumentárním akreditivem a jeho použitím v mezinárodním obchodě. Dokumentární akreditiv nejprve definuje, vysvětluje jeho podstatu, popisuje různé druhy akreditivů a vztahy mezi zúčastněnými stranami. Následně ukazuje i praktický postup při uzavírání akreditivu. Práce nastiňuje výhody a nevýhody použití akreditivu pro jednotlivé strany a to i s přihlédnutím ke globální finanční krizi a současným trendům.
Nově zaváděná evropská legislativa REACH (Registration, Evaluation, Autorisation of Chemicals) a její předpokládané dopady na provádění záchranných a likvidačních prací a na zvýšenou administrativu v českých podnicích
HLÁSKOVÁ, Jana
Nařízení č. 1907/2006 o registraci, hodnocení, povolování a omezování chemických látek a o zřízení Evropské agentury pro chemické látky, pro nějž byla přijata zkratka REACH (registrace, evaluace a autorizace chemických látek) nabylo účinnosti 1.6.2007. Účelem nařízení je zajištění bezpečného fungování trhu s chemickými látkami a přípravky, ochranu zdraví lidí, ochranu životního prostředí před účinky toxických látek. Po úplné realizaci nařízení bude dosaženo stavu, kdy v Evropské unii budou vyráběny a užívány jen látky a přípravky, u kterých budou známé jejich toxikologické vlastnosti včetně údajů o vlivu na zdraví další generace. Práce je zaměřena na popis nařízení REACH, časového harmonogramu jeho implementace a možného přínosu pro zefektivnění záchranných a likvidačních prací příslušníky IZS. Vzhledem k velice kusým zdrojům dostupným v počáteční fázi implementace REACH, metodikou práce byly zvoleny konzultace s odborníky přímo zaměřenými na legislativu REACH, manažery farmaceutických nebo chemických firem, kteří řídí práci s toxickými látkami, a příslušníky IZS. Byly shromážděny expertní názory o legislativním procesu a o situaci v průmyslu. HZS používá při plánování a provedení zásahů databáze Medis Alarm, Rozex Alarm, TEREX, Trins. Očekávám přenos většího množství dat získaných v rámci REACH do těchto databází v letech 2013 - 2020; v té době bude zapotřebí, aby příslušníci IZS měli povědomí o REACH, o implementovaných metodách přenosu toxikologických dat a dokázali kriticky vyhodnotit dostupné databáze při plánování zásahu v podmínkách možného ohrožení zdraví příslušníků, okolního obyvatelstva a životního prostředí toxickými látkami. Doporučuji v krátké době začít s výukou problematiky REACH na specializovaných školách, aby budoucí absolventi ovládali alespoň teoreticky problematiku REACH.
Analýza světového trhu s fair trade výrobky
Haloun, Martin ; Němečková, Tereza (vedoucí práce) ; Adamcová, Lenka (oponent)
Tato práce se zabývá současným stavem světového trhu s Fair Trade výrobky z hlediska importérských zemí. Základní strukturu tvoří analýza největších evropských importérských zemí, analýza trhu ve Spojených státech amerických, Kanadě a v Japonsku, v Austrálii a na Novém Zélandě. Vlastní analýze předchází teoretický úvod, ve kterém jsou vymezeny základní pojmy jako importér, producent, Fair Trade certifikát a další. Zkoumání jednotlivých firem vychází ze základních ekonomických ukazatelů jako je obrat, tempo růstu, počet prodejních míst, počet zaměstnanců aj. Závěrem práce je zhodnocení globálního trhu s Fair Trade výrobky a prognóza dalšího vývoje.
Komparativní výhoda společnosti Lexus na trhu ČR-SR a její využití v cílovém segmentu
Vepřek, Michal ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Velek, Tomáš (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na hledání konkurenční výhody importéra vozů Lexus. Konkurenceschopnost je analyzována ze tří pohledů: analýza odvětví, institucionálního rámce a schoností a zdrojů firmy. Jako hlavní konkurenční výhody byly identifikovány malá zákaznická základna, technologická vyspělost modelů a kultura a hodnoty společnosti. Tyto výhody byly aplikovány v návrhu marketingové strategie a jsou rozepsány v poslední části práce v pěti P: produkt, cena, místo prodeje, podpora prodeje a lidé. Návrh marketingu je konstruován s ohledem na vrcholový cíl, jímž je rentabilita společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.