Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Implementace strategie ve společnosti Komerční pojišťovna, a.s.
Horká, Barbora ; Homoláč, Radek (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Text seznamuje čtenáře s implementací strategie ve firmě. První kapitola (teoretická část) se věnuje obecným poznatkům z oblasti implementace strategie a metodám používaným k její aplikaci v praxi. Tato část by měla sloužit jako teoretický podklad pro část praktickou. Druhá část (analýza) se zaměřuje na činnost společnosti Komerční pojišťovna, a.s.. Popisuje historii společnosti, její činnost, organizační strukturu. Především však charakterizuje způsoby vrcholového vedení, kterými se snaží implementovat strategii do všech úrovní řízení. Součástí analytické části je dotazníkové šetření, které vystihuje úspěšnost této implementace z pohledu zaměstnanců. Třetí část pak uvádí návrhy a doporučení k zefektivnění těchto procesů.
Návrh strategie rozvoje malého podniku
Crháková, Eva ; Hanáková, Blanka (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na formulaci strategie rozvoje malého podniku ABC, s.r.o. Na základě strategické analýzy je určena pozice podniku na trhu a jeho konkurenční výhoda. V souladu s podnikovou vizí a strategickými cíly je navrhnuta komplexní strategie rozvoje včetně jednotlivých funkčních strategií a časového plánu implementace.
Návrh strategie rozvoje malého podniku
Crháková, Eva ; Hanáková, Blanka (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na formulaci strategie rozvoje malého podniku ABC, s.r.o. Na základě strategické analýzy je určena pozice podniku na trhu a jeho konkurenční výhoda. V souladu s podnikovou vizí a strategickými cíly je navrhnuta komplexní strategie rozvoje včetně jednotlivých funkčních strategií a časového plánu implementace.
Implementace strategie ve společnosti Komerční pojišťovna, a.s.
Horká, Barbora ; Homoláč, Radek (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Text seznamuje čtenáře s implementací strategie ve firmě. První kapitola (teoretická část) se věnuje obecným poznatkům z oblasti implementace strategie a metodám používaným k její aplikaci v praxi. Tato část by měla sloužit jako teoretický podklad pro část praktickou. Druhá část (analýza) se zaměřuje na činnost společnosti Komerční pojišťovna, a.s.. Popisuje historii společnosti, její činnost, organizační strukturu. Především však charakterizuje způsoby vrcholového vedení, kterými se snaží implementovat strategii do všech úrovní řízení. Součástí analytické části je dotazníkové šetření, které vystihuje úspěšnost této implementace z pohledu zaměstnanců. Třetí část pak uvádí návrhy a doporučení k zefektivnění těchto procesů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.