Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Centrum sdílených služeb jako forma sourcingu
Klímová, Barbora ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Seneši, Karol (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou oustourcingu a center sdílených služeb jako nástrojů optimalizace nákladů. Na úvod je obecně vysvětlen koncept outsourcingu, jeho typy a hlavní výhody či nevýhody. Práce se dále zaměřuje na vysvětlení fungování sdílených center, jejich výhod a nevýhod a na procesy vhodné k vyčlenění. Hlavním cílem diplomové práce je identifikace a posouzení nejdůležitějších faktorů pro založení sdíleného centra služeb (SSC). Primární cíl je rozdělen na dílčí cíle. Mezi tyto cíle patří identifikace klíčových faktorů pro umístění SSC, posouzení finanční výhodnosti založení SSC a odhalení v jakých částech společnosti jsou úspory nejvyšší. Mezi dílčí cíle patří také zhodnocení jednotlivých fází implementace a jejich průběhu. Posledním podcílem je zhodnocení měření efektivnosti SSC pomocí KPIs. Teoretické závěry jsou konfrontovány s projektem implementace centra sdílených služeb ve firmě Vodafone. K dosažení těchto cílů je použiti internetový výzkumu, vyhodnocení rozhovorů s vedoucími pracovníky společnosti Vodafone a interní materiály. Pro vyhodocení umístění lokality jsou užity také metody manažerského rozhodování. V praktické části jsou aplikovány všechny teoretické znalosti na příkladu firmy Vodafone, která založila své SSC v Budapešti.
Centra sdílených služeb v české veřejné správě –přínosy a rizika jejich implementace
Pelikánová, Šárka ; Vostrovská, Zdenka (vedoucí práce) ; Khorel, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce zkoumá centra sdílených služeb, jejich implementaci v české veřejné správě a přínosy a rizika jejich zavedení. Cílem bakalářské práce je nabídnout pohled na centra sdílených služeb, jejich roli ve veřejné správě s důrazem na důsledky jejich zavedení pro českou veřejnou správu. První kapitola práce se zaměřuje na popis Strategie mezinárodní konkurenceschopnosti České republiky pro období 2012-2020 a projekt Efektivní veřejná správa, který implementaci center sdílených služeb podporuje. Druhá kapitola pak zkoumá možnosti optimalizace řízení procesů v organizacích se zaměřením na centra sdílených služeb, a druhy podpůrných činností, jež centra sdílených činností nejčastěji zastřešují. Třetí část práce je zaměřena na popis průběhu implementace center v nizozemské a rakouské veřejné správě. Následuje analýza a komparace české, nizozemské a rakouské veřejné správy. Ve čtvrté kapitole je pak stručně uveden stávající stav implementace center sdílených služeb ve veřejné správě, a dále některé přínosy a rizika, která mohou být očekávána po jejich implementaci dle názoru autorky. Práce vychází z dat z dostupné literatury, z internetových zdrojů, z případové studie vypovídající o implementaci centra sdílených služeb pod nizozemským Ministerstvem spravedlnosti, ze zveřejněných dat společnosti SAP, dat Eurostatu a OECD.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.