Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Image značky Adidas Originals
Uhlíř, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Image značky adidas Originals Cíle: Cílem této práce je pomocí marketingové výzkumu zjistit image značky adidas Originals u dvou facebookových skupin: Asociace studentů FTVS a Streetchange. Na základě výsledků marketingového výzkumu došlo k porovnání image značky mezi těmito dvěma skupinami, analýze komplexní image a návrhu kroků k jejímu zlepšení. Metody: Při analýze image značky adidas Originals byla použita metoda kvantitativního výzkumu, konkrétně pomocí elektronického dotazování. Výsledky: Marketingový výzkum na zjištění image značky adidas Originals přinesl u zkoumaných skupin pozitivní výsledky, kdy oba vzorky spojují značku především s pozitivními vlastnostmi, jako je například styl, jedinečnost či kvalita. Hlavní rozdíl mezi oběma vzorky je ve schopnosti spojit značku s nějakým hudebním umělcem. Tato znalost pozitivně ovlivňuje image jednotlivých respondentů. Z výsledků je dále patrné, že dochází k záměně značky adidas Originals a Performance, kdy respondenti přiřazují ke značce Originals sporty a logo patřící pod značku Performance. Z tohoto důvodu je návrh směřován především na propagaci značky Originals pomocí sportovních a kulturních akcí. Klíčová slova: Značka, image značky, adidas Originals, dotazník, marketingový výzkum

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.