Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Identifikace osobnosti značky mezinárodní sportovní události mistrovství světa v ledním hokeji
Višněvský, Andrej ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název práce: Identifikace osobnosti značky mezinárodní sportovní události mistrovství světa v ledním hokeji Cíle práce: Pomocí metody měření osobnosti značky identifikovat charakteristické vlastnosti vystihující značku mistrovství světa v ledním hokeji u pražské populace. Metoda: Po prostudování literatury zabývající se osobností značky byla vybrána standardizovaná metoda měření osobnosti značky podle autorů Geuens, Weijters, De Wulf (2009), která byla dále upravená o doporučení týkající se měření mezinárodních sportovních událostí podle Jany Petráčkové (2012). Výsledky: Značka mistrovství světa v ledním hokeji je nejvíce vystihována dimenzemi odpovědnost, aktivita a emocionalita. Tuto sportovní událost nejvíce charakterizují vlastnosti stabilní, aktivní a důvěryhodný. Na druhé straně nejméně vystihujícími dimenzemi mistrovství světa v ledním hokeji byly houževnatost a osobitost. Nejméně typickou vlastností se stala charakteristika odvážný. Klíčová slova: osobnost značky, marketingový výzkum, mezinárodní sportovní událost, mistrovství světa v ledním hokeji
Komparativní studie propagace MS v ledním hokeji
Chalupský, Jiří ; Tripes, Stanislav (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce je komparativní analýzou propagace MS v ledním hokeji. Hlavním cílem práce je zanalyzovat propagaci posledních tří MS v ledním hokeji a na základě této analýzy pak odpovědět na otázky, jejichž odpovědi by mohly otevřít diskusi na téma závislosti návštěvnosti MS v ledním hokeji na propagaci této akce. Hlavní otázkou je, zda existují významné rozdíly v propagaci posledních MS v ledním hokeji, které korespondují s rozdíly v návštěvnosti těchto MS. K analýze kvantitativních dat o návštěvnosti a vstupenkách byla použita deskriptivní statistika. Kvalitativní data o propagaci byla analyzována popisnou statistikou. Byly analyzovány jak jednotlivé formy propagace, tak obsah jejich sdělení. Závěrem práce je tvrzení, že propagace by mohla mít vliv na návštěvnost MS. Existuje ale mnoho dalších v této práci popisovaných vlivů, které na návštěvnost MS působí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.