Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vývoj IT oddělení ve velkých organizacích
Tělecká, Tereza ; Potančok, Martin (vedoucí práce) ; Vosecký, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na oblast vývoje oddělení informačních technologií ve velkých organizacích se zaměřením na telekomunikace a farmacii. Cílem práce je provést analýzu slabých míst IT oddělení v modelové globální farmaceutické společnosti, navrhnout vylepšující opatření a následně je vyhodnotit. Úvodní část shrnuje historický vývoj informačních technologií a následně přibližuje vývoj IT v telekomunikacích. Další část se zabývá specifiky IT oddělení v globální farmaceutické společnosti. Předposlední kapitola interpretuje pojem management, firemní organizační struktury a management v IT. Nejpodstatnější částí je kapitola věnovaná modelové farmaceutické firmě Pharma, u které je definována charakteristika společnosti a IT oddělení a detekovány problematické oblasti. Pro tato slabá místa je navrženo a následně vyhodnoceno řešení.
Komunikační nástroje mezi byznysem a IT
Sikorová, Markéta ; Tomášková, Barbora (vedoucí práce) ; Chlapek, Dušan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou vnitrofiremní komunikace mezi IT oddělením a ostatními zaměstnanci. Jejím hlavním cílem je popsat možnosti a kritické faktory v komunikaci mezi IT a byznysem. První část se zaměřuje na jednotlivé formy a nástroje komunikace, ale také na problémy v komunikaci s IT oddělením. V druhé části, zabývající se helpdeskem, jsou pak porovnávány vybrané helpdeskové aplikace pomocí stanovených kritérií. Na závěr práce jsou analyzovány výsledky průzkumu, který formou dotazníku zkoumá nastavení vnitrofiremní komunikace, včetně komunikace s pracovníky IT, a využívání helpdeskových aplikací ve firmách na českém trhu.
Optimalizace procesů oddělení IT
Lipták, Aleš ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Fuxa, Ondřej (oponent)
Cílem této bakalářské práce je optimalizace procesů oddělení IT v Brandýse nad Labem, která bude realizována v prostředí Lotus Notes/Domino, jenž je v závodě používáno jako nástroj pro komunikaci, plánování schůzek a dalších činností. Práce je rozdělena do jednotlivých tématických částí, ve kterých je nejprve představeno konkrétní oddělení IT, dále je zde přiblížena problematika reengineeringu podnikových procesů včetně standardu pro modelování, prostředí Lotus Notes/Domino a poslední část obsahuje analýzy procesů a návrh na změnu s cílem na jejich zefektivnění a s ohledem na možnosti systému, ve kterém budou řešeny. Přínos práce spočívá nejen ve zjištění nedostatků v probíhajících procesech a navržení jejich nového stavu, ale i ve specifikaci požadavků pro aplikaci realizovanou v prostředí Lotus Notes/Domino, které poté mohou být použity k dalšímu vývoji aplikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.