Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza využívání studentské karty ISIC
KREJČÍ, Michal
Bakalářská práce je zaměřená na skutečnou situaci využívání studentských ISIC karet. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část pojednává o historii vzniku ISIC karet, vývoji a distribuci karet, podporovaném území, partnerství značek, ale i o IT technologii spojené s kartami. Dále pak o popisu slev, benefitů a pojištění. Praktická část popisuje metody a cíle výzkumu, realizovaného pomocí dotazníkového šetření, ve spolupráci se společností GTS ALIVE s.r.o. Na základě zjištěných výsledků byla poté provedena analýza využívání ISIC karet.
Marketingová strategie studentských průkazů ISIC v ČR a Kanadě
Böhm, Tomáš ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Práce se zabývá světem průkazů ISIC a jejich fungování ve dvou různých státech. Autor využívá svých zkušeností ze svého působení na českém a kanadském trhu, a proto přináší na problematiku unikátní pohled, podpořený svou zkušeností. V praktické části pak předkládá návrh strategie pro zavedení průkazů ISIC na kanadském trhu. Čtenáři tak předkládá ucelený prohled na strategii dvou odlišných společností, které však vydávají stejný produkt, který je součástí života čtvrt milionu studentů v ČR.
Potřeby a zájmy mládeže v oblasti cestovního ruchu
Černá, Jana ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Valovičová, Eliška (oponent)
Práce je věnována cestovnímu ruchu mládeže se zaměřením na potřeby a zájmy. Teoretická část se zabývá problematikou cestovního ruchu tohoto segmentu a marketingovým výzkumem. Praktická část je zaměřena na dotazníkové šetření s cílem zjistit preference studentů vybraných vysokých škol v návaznosti na služby poskytované cestovními kancelářemi. Získaná data jsou následně porovnána s informacemi uvedenými v teoretické části a slouží jako východiska pro marketingové doporučení cestovní kanceláři Autoturist, a. s.
Prodejní strategie ISIC/ITIC firmy GTS Alive
Böhm, Tomáš ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce zkoumá prodejní a marketingovou strategii firmy GTS Alive, která má jako jediná právo vydávat průkazy ISIC, ITIC a IYTC na území České republiky. Autor v ní analyzuje současnou strategii firmy a situaci na trhu se studentskými průkazy a v závěru navrhuje úpravu strategie na příští dva roky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.