Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití ICT pro zefektivnění výrobního procesu
Tkačin, Michal ; Tešlár, Jaroslav (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalárska práca analyzuje súčasný stav informačnej podpory výrobných procesov v oblasti vyrezávania komponentov z plechov v spoločnosti Tatravagónka a.s. Poprad. V nasledujúcom kroku navrhuje zmenu vo forme centrálneho spracovania údajov jedným systémom a jeho integráciu na ERP systém. Prostredníctvom moderných metód na vyhodnocovanie investícií je v práci zrealizované vyhodnotenie tohto investičného zámeru a na základe výsledkov je doporučené, či daný investičný zámer realizovať alebo zamietnuť.
Telemedicína jako prostředek posílení role pacientů
Špalek, Jakub ; Dobiášová, Karolína (vedoucí práce) ; Kotherová, Zuzana (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na to, jak lékaři vnímají využití telemedicíny a informačně komunikačních technologií (dále již jen IKT - pozn. autora) v jejich praxi. Práce reaguje na situaci spojenou s covidem-19, která měla vliv na častější využití IKT a telemedicíny v oblasti zdravotní péče. Cílem této práce je také zjistit, jakými způsoby mohou lékaři posílit roli pacientů ve vztahu mezi lékařem a pacientem a zda k tomu i využívají IKT či jiné digitální technologie. Vztahu mezi lékařem a pacientem se věnuje i celá teoretická část, kde je reflektován posun lékařské péče z paternalismu ke konzumerismu a jsou zde představeny teoretické koncepty patient centred care a patient empowerment. Výzkumná data byla získána prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů s 9 lékaři, kteří jsou v pravidelném kontaktu se svými pacienty a mají alespoň minimální zkušenost s využíváním IKT ve své praxi. Rozhovory pak byly analyzovány pomocí tematické analýzy, z které vyplynulo, že telemedicína i IKT přispívají k posílení role pacientů. Klíčová slova telemedicína, patient centred care, patient empowerment, IKT, self-monitoring, paternalismus, konzumerismus, vztah lékař-pacient Název práce Telemedicína jako prostředek posílení role pacientů
Nové pojetí experimentální a laboratorní práce studentů
Kalina, Stanislav ; Lustig, František (vedoucí práce) ; Brom, Pavel (oponent)
Tato diplomová práce navazuje na výsledky národních a mezinárodních výzkumů matematické a přírodovědné gramotnosti žáků, na základě kterých je navržen soubor nově pojatých experimentálních a laboratorních úloh. Zvolená koncepce spočívá v heuristickém zkoumání fyzikálních dějů a zákonitostí ve virtuálním prostředí. V teoretické části je diskutována problematika využívání elektronických médií ve výuce, shrnuty různé pohledy na motivaci žáků a faktory, které ji ovlivňují. Je zde popsán učební proces a podíly smyslového poznání na tomto procesu. V praktické části jsou zjišťovány názory žáků na využívání IKT ve výuce fyziky, popsána vybraná virtuální prostředí a metodika vytvořených pracovních listů. Dále je uveden rozbor případové studie, týkající se pilotního ověření úloh a je provedeno závěrečné zhodnocení realizace studie.
Využití ICT pro zefektivnění výrobního procesu
Tkačin, Michal ; Tešlár, Jaroslav (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalárska práca analyzuje súčasný stav informačnej podpory výrobných procesov v oblasti vyrezávania komponentov z plechov v spoločnosti Tatravagónka a.s. Poprad. V nasledujúcom kroku navrhuje zmenu vo forme centrálneho spracovania údajov jedným systémom a jeho integráciu na ERP systém. Prostredníctvom moderných metód na vyhodnocovanie investícií je v práci zrealizované vyhodnotenie tohto investičného zámeru a na základe výsledkov je doporučené, či daný investičný zámer realizovať alebo zamietnuť.
Aplikace médií ve výuce jazyků: inovace a současná praxe
Bohušová, Simona
Objektem zkoumání práce je aplikace IKT ve výuce jazyků. Práce se věnuje současné praxi výuky a zároveň zahrnuje následné doporučení pro další inovace s cílem zapojení IKT do vzdělávání a analýzu jejich přínosu. Práce je systematicky rozčleněna do dvou částí. První část práce je zaměřena analyticky, přičemž se dále člení na jednotlivé podkapitoly, které se věnují analýze samotného pojmu IKT spolu s možnostmi a způsobem jejich využívání ve školství. Jsou zde uváděny příklady jednotlivých metod a nástrojů, které je možné v rámci vyučovacího procesu využít. Druhá část práce je zaměřena prakticky, kdy zahrnuje praktickou aplikaci IKT ve výuce a analyzuje její rozsah. V rámci této části je také zhodnocen výsledek dotazníkového výzkumu, který byl zaměřen na samotnou analýzu využívání IKT ve výuce jazyků. V závěru práce jsou také formulovány jednotlivé doporučení pro budoucí praxi v této oblasti.
Vzduchová dráha
KAKAŠ, Štefan
Tato bakalářská práce se zabývá vhodností použití počítače při výuce, mechanickou konstrukcí a vývojem hardware i software školní didaktické pomůcky s názvem Vzduchová dráha, jejíž finanční náklady na výrobu, jsem se snažil minimalizovat za cílem opětovného používání ve školních zařízeních, kde by měla nadále sloužit jako pomůcka při výuce kinematiky a dynamiky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.