Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Motivation of volunteers focused on the development in third countries
Bohušová, Simona
Diplomová práce se zabývá tématem motivace českých dobrovolníků se zaměřením na rozvoj zemí třetího světa. Hlavním cílem této práce je odpovědět na dvě výzkumné otázky: "Jaké jsou motivační faktory dobrovolníků pro zapojení se do dobrovolnického programu v těchto zemích?" a "Co motivuje dobrovolníky při výběru konkrétní země?". Teoretická část práce pracuje s různými teoretickými koncepty motivace, které jsou dále popsány a analyzovány. Funkční přístup k motivaci dobrovolníků je hlavním konceptem, který je použit při analýze faktorů, které motivují dobrovolníky k účasti na dobrovolných aktivitách zaměřených na rozvoj zemí třetího světa, jakož i faktory, které slouží jako primární zdroj motivace při výběru konkrétní země. Pro identifikaci těchto faktorů byl proveden on-line průzkum. Výsledky průzkumu byly zpracovány v rámci praktické části práce. Pro vyhodnocení údajů získaných prostřednictvím on-line průzkumu byl použit Inventář dobrovolnických funkcí, který vyvinuli Clary a Snyder. Vzhledem ke skutečnosti, že práce je založena na kvantitativním výzkumu, snaží se zachytit různé fenomény spojené s motivací českých dobrovolníků, kteří již mají předchozí zkušenosti s dobrovolnickou činností v zemích třetího světa, jakož i zájemců o podobné projekty v budoucnu. Hodnocené údaje jsou dále použity při formulaci konkrétních doporučení pro budoucí praxi v této oblasti.
Aplikace médií ve výuce jazyků: inovace a současná praxe
Bohušová, Simona
Objektem zkoumání práce je aplikace IKT ve výuce jazyků. Práce se věnuje současné praxi výuky a zároveň zahrnuje následné doporučení pro další inovace s cílem zapojení IKT do vzdělávání a analýzu jejich přínosu. Práce je systematicky rozčleněna do dvou částí. První část práce je zaměřena analyticky, přičemž se dále člení na jednotlivé podkapitoly, které se věnují analýze samotného pojmu IKT spolu s možnostmi a způsobem jejich využívání ve školství. Jsou zde uváděny příklady jednotlivých metod a nástrojů, které je možné v rámci vyučovacího procesu využít. Druhá část práce je zaměřena prakticky, kdy zahrnuje praktickou aplikaci IKT ve výuce a analyzuje její rozsah. V rámci této části je také zhodnocen výsledek dotazníkového výzkumu, který byl zaměřen na samotnou analýzu využívání IKT ve výuce jazyků. V závěru práce jsou také formulovány jednotlivé doporučení pro budoucí praxi v této oblasti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.