Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Předčasný důchod a předdůchod, jejich dopad na příjmy v důchodovém věku
Stejskalová, Zuzana ; Rozbořilová, Jana (oponent) ; Ptáček, Roman (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje na část důchodové reformy, na problematiku předdůchodů jako alternativní možnosti vůči předčasnému důchodu. Součástí práce je také vyhodnocení dopadů na zaměstnance i zaměstnavatele.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s III. důchodovým pilířem
Filkuka, Martin ; Hedija, David (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce má za cíl pomocí marketingového výzkumu zjistit spokojenost studentů vysokých škol se třetím pilířem důchodového systému. V první části jsou uvedeny cíle práce včetně potřebných metod. Následující teoretická část se věnuje základním pojmům z oblasti marketingu, marketingového výzkumu a také definováním zákazníka a jeho spokojenosti, včetně metod, kterými se měří. Mimo jiné je zde popsáno obecné fungování důchodových systémů a jednotlivých pilířů. Praktická část obsahuje marketingový výzkum, vyhodnocení nashromáţděných dat a vlastní návrhy na zlepšení tohoto produktu.
Komparace doplňkového penzijního spoření vzhledem k věku klienta
KREJČOVÁ, Aneta
Bakalářská práce se zaobírá doplňkovým penzijním spořením a jeho výhodností oproti roku 2015 se kterým se výsledné hodnoty srovnávají. Cílem práce je komparace doplňkového penzijního spoření vzhledem k věku klienta. Teoretická část se zabývá důchodovým systémem, jeho charakteristikou, členěním a změnami. Další část je více zaměřena na III. pilíř důchodového systému a jeho změny po roce 2013. Praktická část pojednává o sestavení univerzálního modelu pro zhodnocení finančních prostředků modelových příkladů. Na konci práce jsou tyto hodnoty porovnány mezi sebou a s diplomovou prací na obdobné téma z roku 2016, dle které jsou stanoveny modely společně s kritérii. Po komparaci hodnot se ukázal vliv vysoké míry inflace společně s nízkou mírou výnosnosti jednotlivých penzijních společností, což zapříčinilo nižší výše naspořených částek a u některých modelů i záporné hodnoty reálných úrokových měr.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s III. důchodovým pilířem
Filkuka, Martin ; Hedija, David (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce má za cíl pomocí marketingového výzkumu zjistit spokojenost studentů vysokých škol se třetím pilířem důchodového systému. V první části jsou uvedeny cíle práce včetně potřebných metod. Následující teoretická část se věnuje základním pojmům z oblasti marketingu, marketingového výzkumu a také definováním zákazníka a jeho spokojenosti, včetně metod, kterými se měří. Mimo jiné je zde popsáno obecné fungování důchodových systémů a jednotlivých pilířů. Praktická část obsahuje marketingový výzkum, vyhodnocení nashromáţděných dat a vlastní návrhy na zlepšení tohoto produktu.
Předčasný důchod a předdůchod, jejich dopad na příjmy v důchodovém věku
Stejskalová, Zuzana ; Rozbořilová, Jana (oponent) ; Ptáček, Roman (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje na část důchodové reformy, na problematiku předdůchodů jako alternativní možnosti vůči předčasnému důchodu. Součástí práce je také vyhodnocení dopadů na zaměstnance i zaměstnavatele.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.