Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Obchodní činnost společnosti SITEL, spol. s r.o., na zahraničních trzích
Tomanová, Jitka ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Hinčica, Vít (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na informační a komunikační technologie prostřednictvím analýzy obchodní činnosti české společnosti SITEL, spol. s r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část seznamuje se základními pojmy, vymezuje český sektor ICT, řeší historii, rozvoj a vliv těchto technologií a přibližuje české vývozní a dovozní aktivity. Praktická část představuje společnost SITEL, spol. s r.o., poskytuje základní informace o nabízených službách a produktech. Samostatná kapitola je pak věnována mezinárodním aktivitám této společnosti. Na základě rozboru obratu firmy a vypracování SWOT analýzy je obchodní činnost společnosti shrnuta s postřehy, jak využívat stávající situace na domácím i zahraničním trhu.
Analýza vztahu mezi ziskovostí firem a úspěšností v získávání veřejných zakázek ve vybraném odvětví
Čechová, Lenka ; Pavel, Jan (vedoucí práce) ; Špinerová, Zuzana (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou ziskovosti firem z ICT odvětví úspěšných na trhu veřejných zakázek. Analýza zkoumá, zda jsou tyto firmy ziskovější než ICT společnosti, které za období 2006-2010 žádné veřejné zakázky neevidují. Ziskovost je posuzována na základě čtyř ukazatelů ziskovosti, a to rentability tržeb, nákladů, aktiv a vlastního kapitálu. Práce je obsahově rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část je věnována charakteristice veřejných zakázek, představení ICT sektoru a specifikům veřejných zakázek v oblasti ICT. Druhá část je prakticky orientovaná. Skládá se z vymezení datové základny obou skupin firem a ze samotné analýzy, která je založena na statistických metodách korelace a regrese. Výsledkem tohoto výzkumu je srovnání ziskovostí obou skupin firem a odhad regresního modelu vyjadřujícího vliv různých faktorů na velikost ukazatelů ziskovosti.
Marketingová orientace vybrané firmy
Kanócová, Lucia ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Čejp, Vlastimil (oponent)
Cílem diplomové práce je zhodnotit možnosti marketingové orientace koncernu e-invent. Vytýčení marketingových cílů a strategie předchází analýza aktuální situace na trhu s informačními a komunikačními technologiemi, na kterém působí koncern e-invent. Analýza je zaměřená na nalezení příležitosti, které trh vytváří a jaké ohrožení na koncern číhají. Dále se práce snaží vyhodnotit stav koncernu a posoudit v čem má koncern výhody a nevýhody vůči konkurenci. Na zhodnocení aktuální situace na trhu jsou použité metody PEST analýza a Porterova analýza. Stav koncernu, jeho silné a slabé stránky, pomůže odhalit metoda VRIO, finanční analýza a analýza hodnototvorného řetězce. Výsledky jednotlivých metod jsou shrnuté a vyhodnocené pomoci SWOT analýzy, která pomáhá formulovat cíle a strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.