Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Obchodní a investiční spolupráce mezi Českou republikou a Korejskou republikou, příklad investice HMMC v Nošovicích
Šára, Ondřej ; Jeníček, Vladimír (vedoucí práce) ; Zapletal, Petr (oponent)
V průběhu posledních čtyř dekád se Korejská republika přetransformovala z jedné z nejchudších ekonomik světa mezi top dvacet nejbohatších. V současné době je významným světovým hráčem na poli mezinárodního obchodu, ale také zároveň silným investičním partnerem pro mnoho zemí. Jednou z nich je i Česká republika, které se podařilo v posledních dvaceti letech významně prohloubit vzájemné ekonomické vztahy s Korejskou republikou. Cílem této práce je zhodnotit dosavadní obchodní a investiční spolupráci s touto silnou asijskou ekonomikou a především, na příkladě největší korejské přímé zahraniční investice v ČR, Hyundai Motor Manufacturing Czech s.r.o., zanalyzovat reálné, jak pozitivní, tak i negativní dopady této investice na Moravskoslezský kraj a naše hospodářství.
Význam jihokorejských investic v ČR a na Slovensku v letech 2004 - 2013 (příklad Hyundai Motor Company a KIA Motors)
Šebesta, Jan ; Ševčík, Miroslav (vedoucí práce) ; Miklánek, Tomáš (oponent)
Cílem DP je zmapování výnosů a nákladů přímých zahraničních investic (PZI) automobilek Hyundai Motor Company v České Republice a Kia Motors na Slovensku v letech 2004 až 2013. Teoretická část práce je zaměřena na popis a rešerši přístupů k přímým zahraničním investicím (PZI jako prostředek rozvoje, dopad na domácí ekonomiku, možná negativa). Mezi nejvýznamnější pozitiva PZI z pohledu cílové oblasti patří rozvoj know-how, zvýšená produktivita práce a zlepšení výkonové bilance. Nevýhodami naopak může být tzv. dvourychlostní ekonomika, vytěsňovací efekt, inflace či neodůvodněná státní podpora. Práce dále komparuje evropskou mezinárodní investiční politiku a politiku investičních pobídek v legislativním rámci ČR a SR. Poslední část se zabývá přímými zahraničními investicemi společnosti Hyundai v Nošovicích a společnosti Kia u Žiliny a jejich dopadem na národní hospodářství pomocí statické analýzy (zisk, státní podpora, pracovní místa, atd.)
Stanovení hodnoty Hyundai Motor Manufacturing Czech, s.r.o.
Jirsa, Prokop ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Scholleová, Hana (oponent)
Tématem práce je ocenění společnosti Hyundai Motor Manufacturing Czech, s.r.o. Cílem práce je pomocí účetních a diskontních metod (FCFF, FCFE, EVA) oceňování, za předpokladu "going concern" principu, získat z veřejně dostupných zdrojů hodnotu společnosti k datu 1. 12. 2013. Tato práce se sestává ze dvou částí. V teoretické části je vysvětlena obecná metodologie ocenění a postup. V praktické části se seznámíme se společností a jejím okolím a trhem, na kterém působí. Pro potřeby ocenění je vypracována finanční a strategická analýza a samotné ocenění, které je následně analyzováno a komentováno.
Hyundai Motor Manufacturing Czech a evropský trh
Vítková, Barbora ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Vaněk, Petr (oponent)
Cílem diplomové práce bylo popsat a zdůvodnit vstup firmy Hyundai Motor Company na evropský trh, popsat a přiblížit fungování prodejních a obchodních sítí firmy Hyundai Motor Manufacturing Czech a také ověřit úspěšnost marketingové strategie HMMC na evropských (českých) zákaznicích. Firma Hyundai Motor Company postavila výrobní závod v Nošovicích zejména z důvodu stále se zvyšující poptávky po autech Hyundai. O realizaci stavby Nošovického závodu se rozhodlo v roce 2005 a na konci roku 2008 byl zahájen výrobní proces. Firma HMMC se nepodílí na tvorbě distribuční politiky firmy Hyundai Motor Company, ale je její nedílnou součástí. Distribuční politika vzniká v mateřské společnosti v Soulu a postupně je delegována na regionální kanceláře, distributory a dealery. V neposlední řadě úspěšnost marketingové strategie firmy HMMC byla ověřována prostřednictvím dotazníkového šetření mezi dealery vozů Hyundai v Moravskoslezském kraji. Bylo zjištěno, že čeští zákazníci více nakupují vozy Hyundai, protože marketingová strategie podporuje českost ve svých reklamách. Ovšem už nebylo zjištěno, zda zákazníci reagují pozitivně nebo negativně na prvky české státnosti v reklamách firmy Hyundai.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.